אין יותר מאוווושרת ממני 😁
כ"כ טוב לי איתו - 55 -
בחיים לא חשבתי שמישהו כזה קיים ..
לא יכלתי לבקש יותר טוב מזה !
כל חיי חיפשתי משהו כזה (:
אני אוווהבת אותו כמו שלא אהבתי מעולם 3>
אפעם לא הרגשתי את מה שאני מרגישה איתו . .
עברתי כ"כ הרבה בחיים שלי ,
ועד היום לא עברה בי ההרגשה הזאת !
אני ישמור על הקשר הזה כמו על העיינים שלי .
לעולם אני לא יוותר על זה [ ! ]
את החיים שלי אני אתן למענו (=
המילים שלו החיבוקים שלו הנשיקות שלו ,
זה הדבר הכי טהור ואמיתי שקייים 😊
המילה - " אהבה " קטנה לעומת מה שאני באמת מרגישה אליו .
אין לי כבר מילים לתאר כמה אני אוהבת אותו 😘
=
איזה פרייייייייייייייקה D= @
אני מאווווווווווווווהבת 😁
^ לינורי אני כ"כ שמחה בשבילך יפה שלי .
שזה רק ימשיך ככה ב"ה .
אוהבת אותך😊
- -
עוד בוקר , יום חדש ..
שוב זה יחזור על עצמו ? \:
^
תודה ליז יפה שלי 😘
--
איאיאיא כמה משעמם לי D:
איזה שטויות אני עווושה .
פחחחחחחחחחח
קיוויתי .
אבל בעצם לשווא .
לפעמים היא כ"כ מעצבנת @
אמרתי לה כבר כמה ימים והיא הבטיחה .
היא כל יום דחתה את זה ואמרה - מחר בטוח מחר בטוח ..
יואו איזה אנשים איייייייייייזה :\
שונאת ת'תקופה הזאת של הבגרויות , פשוט שונאת .
הנה עוד יום שאני הולכת למתכונת בלי לדעת כלום :\
אוווף .
😢
כל יום שעובר אני אוהבת אותו יותר 3>
יייייייייייייייייייייאיייייייי סיימתי תיאטרון 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
נמאס מהבצםר
נמאס מהפנימייה
נמאס מהאנשים
אין כח כבר:\
" So lately, been wondering
Who will be ther to take my place . . "
ואייי השורות האלו לא יוצאות לי מהראאאש .
אני לא יכולה לשכוח את זה . אני יודעת .
אני יודעת על מי אתה מדבר בקשר לזה .
אני מבטיחה לך שזה תמיד תיהיה אתה , לעולם לא יחליפו אותך .
ואו די זה עוד שבוע וחצי אני חיייבת לחפש משהו מדהים @ (:
"אני רוצה לדעת כמה זה כואב, כדי שלא אוכל לחזור על זה עוד פעם..."
אין לי כוח יותתתרר....:/
הלך לי דווקא בסדר גמור [:
חשבתי שיהיה גרוע .
😢😢😢
הלך כ"כ רע..
הכל בזמן האחרון רע
😢
אוף!
בא לי לבכות