דייי כבר דייי!!
אני לא יכולה ככה אני משתגעתת
עוד פעם אתהה זה תמיד אתה!!!!
דייי בבקשה דיי 😢
למות.
זה מה שבא לי.
מי עושה לי טובה?
אולי אתה...
לגמור מה שהתחלת.
קניתיי שמלההההההההההההה (((((((:
אין לי כח לאזרחות:\
יאללה שיהיה לי נכשל..אין לי ראש לזה עכשיו
דייי נמאס לי לראות את הפנים שלך כול יום .
נמאס לי לחייך לך חיוך שאפילו שהוא צבוע , אני לא מקבלת חזרה .
נמאס לי מחוסר היחס הזה .
נמאס לי מהתעלמויות .
נמאס לי בעיקר ממך .
ממי שאתה , או לפחות ממה שאתה כשאתה איתי .
אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמייייייייייייי :|
ונמאס לי להמשיך לחיות ככה.
אני חייבת להחליט כבר , כי אני מתפוררת לרסיסים 😢
תעזור ליייייייייייי מתחננננננננננננננננננננננננת לפניייך!!!!
תעשה שיהייה לי טוב, תעשה מה שהכי טוב, בשבילי .
:[
אני מתייחסת אלייך , היחידה בעולם .
ומה אתה עושה יורק לי בפניים .
אתה הבנאדם היחיידי ששווה את זה . את היריקה של עצמך .
אפאחד לא מסתכלת לכיוונך , אפילו לא בתור ידיד . .
אני היחידה שעוד רוצה ומוכנה להיות בקשר ואתה לא ?
מה הקטע שלך ? למה אתה כ"כ רוצה את הלבד הזה ?!
אז אתה יודע מה לך אתה ועצמך והרגשות שלך למקום הכי שפל שיש לגהנום .
אתה קולט את זה שאתה לא תראה אותי יותר ?!
וגם אם אתה רוצה לא תוכל .
זהוווווווווווווווווווווווו בעוד חודש הכול מסתיים .
אין לראות אותך , אין לדבר איתך שיחות נפש , אין לשבת ופשוט לשתוק ,
אין להביט לי עמוק בעניים שאני מדברת , אין להתעלם ,
אין להיות מגעיל , אין להיות יהיר לידי . - לא הכול היה עד היום קבוע
אבל גם המעט נגמר .
כי גם אם אנחנו רוצים אין כי אנחנו הפחדנים הראשים בהצגה של חיינו .
וכעט - אני יכולה לשכוח ממך . כי אתה לא שווה אותי .
כי אתה ילד קטן ומושתן , מושפע , מפגר , מטומטם ,
חסר כבוד , חרא , מניאק , זבל של אדם , . . . .
זהוווווווו פרקתי - 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תמונות גדולות!!!!!!!!!1
אז מה אם יצאתי מפחידה! חחחחחחחחחחחחחחחחח התמו נות מצחיקות והתגובות אפילו יותר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח היה כיף...
חחחח עזר לצחוק שיחרר קצת מהלחץ מהבגרות הזו=\
אווווווווווווווווף ה' בבקשה שנצליח,כולנו!
בבקשה בבקשה בבקשה!!!!!!!
היה קשה ...
יום קשה :\
שבוע קשה ...
כמה דברים קורים אוף ,
והכל לרעה .
נ מ א ס .
יש בינהם משהו?!
לא..
לא אין מצב...
הוא אוהב אותי..הוא חבר שלי!!!
הוא שנה ו 8 חודשים לא היה עם מישהי אחרת..
אז למה שהוא יהיה דווקא איתה?!
כאילו באמת...אחרי שהוא היה עם מישהי כמוניי..
אני לא שוויצרית אבל אני..מודעת לעצמי..
נמאס לי כברררררררררררר
בוקררררר טוווווווווווווווווווווווווווווב לכול תושבי ארץ ישראל . 😊
אחח איזה בוקר :||
היה עדיף לא לקום בכלל..
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההה אני לא יכולה עם הלחץ הזה!
חחח נו שמחר יעבור כבר!
ושגם שבוע הבא!!!
😮 וגם זה שאחריו...
נווו שהחודש הזה יעבור!
אבל אז מסיימים י'ב😢 אז לא א ני לא רוצה...
חחחחחח אוף הינה הפיצול אישיות שלי יוצא שוב...
רק שנעבור את כל הבגרויות ה אלה בשלום ושאצליח להתמודד עם כל מה שלקחתי על עצמי
בלי התמוטטות עצבים..
אמן...
חחח פרקתי ועכשיו ללמוד...(אמאאאאאאאאאא😢 )
למה אני חייבת תמיד להרוס הכל ?
אני רוצה אותך , אולי יותר מדי .
😢
עוד פעם שיקרתי.
לך.
היחידה שאני מאמינה בה,
גם לך אני משקרת.
אומרת שהכל בסדר,
כשבעצם בא לי למות.
אבל זה בשבילך..
אני לא שווה שתהיי ככה בגללי.
זה רק בשבילך.
נשבעת.