אל תנתק קשר . .
אתה תצטער .
אני לא יודעת מה יש לי .
כמו גוש ענק שיושב על הלב ולא רוצה לרדת , זה חונק .
עצוב לי . כואב לי . מוזר לי .
למי בכלל יש ראש ללמוד ?
אני מנסה ... לא מצליחה .
לא יודעת מה לעשות .
קשה לי , ורע לי כל הסיטואציה שאני נמצאת בה כרגע .
מה בסה"כ רציתי ?
שתהיה איתי , ולהיות מאושרת ?
😢
יוווווווווווווווווואווווו , חחחח הקדמנו את שבועוות איזה שרוטים אנחנו .
חחחח כמה מיים ואי ואי .
ואז הם עברו טוב זה היה הכי פאדיחה באאאאאארץ והתחילו לצחוווק .
ניהינו אדומות , לבנות , כחולות התחלנו להחליף צבעייים
אאבל היה כייייף 😊
אני משתדלת מנסה להתאפק ..
אבל זה יותר חזק ממני😢
לפעמים אני כ"כ מתגעגעת ...
ואייי קרעעתי את עצמייי היום .
6 שעות וכלום .......... #
אני לא יכולה יותר .
😢
QUOTE (לילוווווש @ 06/05/2009) קשה לי , ורע לי כל הסיטואציה שאני נמצאת בה כרגע .
מה בסה"כ רציתי ?
שתהיה איתי , ולהיות מאושרת ?
😢
התאהבתי בך כ"כ מהר, אני בקושי מכירה אותך
ואתה גרמת לזה שאני אשכח אותו, את האהבה הראשונה שלי.
כן, אתה.
ואז החבר שלך שהרס לנו, וחשבתי שהתגברנו אבל..
כנראה שלא. נראלי שזהו, לא יהיה יותר. .
אתה כבר לא עוזר לי, לא משתף איתי פעולה.
תגיד לי, רק תגיד לי מה יהיה איתך?!
אני לא יודעת , אני לא יודעת .
אני לא מסוגלת !!
כל היום הראש שלי במחשבות , בזכרונות , בחרטות .
אמאלה הרבה זמן לא היה לי כ"כ רע ,
אני לא יודעת בכלל איך להתמודד .
והוא שכ"כ קיוותי שיהיה איתי כמה שהוא רק יכול . איכזב .
כל היום הזה שיחות טלפון מכולם , אבל רק לא ממך
כל המכוניות שעברו פה .. אבל אף אחת היא לא זו שלך
כל הצייפיה הזאת שמשהו כן יקרה ולא קרה .
איכזבת אותי יותר מתמיד😢
בא לי לטוס מפה לאיזה שבועיים , חודש .
ולחזור חדשה , נקייה .
עוד בוקר...
בטח זה יהיה עוד יום..
כמו תמיד.
לפחות יש לי אותך עכשיו :]
כבר יומיים שאתה היחיד שגורם לי לצחוק..
טוב שיש עוד אנשים כמוך בעולם!
מקווה שתהיה שם היום כשאני אצטרך .