אני לא מאמינה להההם ,
אתה חי ! בטוח .. אתה סתם בצבא ...
זה לא הגיוני שתעשה משהו כזה .
הרי אתה בנאדם חכם נכון ?
יש לך חברה שאתה כ"כ אוהב אז זה לא יתכן שאתה תותתר על החיים שלך .
אתה אוהב אותה .
אם לא בשביל כולם אז בשבילה , בשבילה אתה חי נכון ?
😢
אז למה ?????? למה עוד כמה שעות ההלוייה ?
למה עשית את זה ?
כל החיים עוד לפניך , אתה צעיר , יפה , לא חסר לך כלום . אני יודעת .
אז למהה ?
😢
לא מצליחה לעכל .
זה סתם חלום חרא , סתם עובדים עלי .
נופי מה קרה מאמי ? 😮
- -
איזה כיף שהוא קיבל אפטר .. הוא נשאר איתי (:
תודה!
נופי מה קרה ? :\
הכל בסדר ... ?
--
חברות דפוקות ממש יופי @
כל הכבוד להן ..
אז למה באמת אני לא עושה עם זה משהו?
😊
אני כל כך מתגעגע אליך... 😢
רוצה שנהיה שוב לבד,שנדבר,שנצחק,שנהנה...
ושסוף סוף תביני...
כמעט מוותר אבל מחזיק את עצמי ומסתכל קדימה,יהיה טוב... אני מקווה 😊
לפחות אני יודע שטוב לך 🙄
ואי היה לי קשה במיוחד היום !
הדמעות עמדו לי בעיניים .. אבל פשוט החזקתי אותן חזק חזק והן לא יצאו .
קשה לייייייייייייייייייי ! 😢 😢 😢
באלי שזה יעבור , יגמר .. שאני פשוט לא אצטרך לראות אותך כל הזמן מול העיניים שלי .
דיי בבקשה דיי .
יאלה פינווווווווווק בבית ((:
----
יש עוד סיכוי שזה יקרה ..
צריך להמשיך להאמין - בעזרת ה' 😊 @
אניייי רוצה אותך מרגע לרגע יותר ויותתתר .
עוד יומיים הבגרות,
לא התחלתי ללמוד, ואני גם לא בכיוון :/
אוף איתי! 😊
שבוע הבא מיצב ועווווווווד לא התחלתי ללמוד אפיילו . אווווווכ'
אין לי כוח לכלום .
אני צריכה אותך ,
זקוקה לך .
תן לי סיבות , תן לי כוח . .
כי קשה לי , אני לא עומדת בזה - ל ב ד .
😢
נופית תיהי חזקה!
-------
יופי התחיל הלחץ...
ומה ניהיה איתי? אני ממש עצבנית בזמן האחרון
המלצה לציבור-תפסו ממני מרחק!