זה ברור הרי שזה מעניין אותך
עוצרת את הדמעות כי אני לא חלשה , אבל קשה .
נשברתי
i cant tell you someting that aint real...
אני כל כך רוצה להגיד לך ,
אבל מנגד אני נרתעת מהתגובה שלך ..
אוף .
להיות איתך הפך להיות צורך קיומי .. 😊
ואייייייייייייייייי איזה שעמווום .
שוב אותה ציפייה , רצון , געגוע ..
די זה הורס אותי .
כנראה שטעיתיייייייי
"..ואם פתאום אקום ואלך,
תגידי שאת לא כועסת.."
אני כן כועסת.
פשוט קמת והלכת בלי להגיד כלום..
תיעלם מהחיים שלי כבר בבקשה!!!!!
זאת הבקשה היחידה שלי אליךךך!
אפילו עם החברות שלי אני לא יכולה לדבר על זה..
גם לא עם הידידים שלי, שבמילא יודעים על זה..
רק איתך אני יכולה לדבר על זה, אבל פשוט לא מסוגלת :\
מותר גם לבכות , זה מחזק
אז בכיתי בסתר..
אני לא מסוגלת 😢
למה הם מכריחים אותי לחזור לשם
מתי אני אלמד לעזאזל לא לצפות למשהו ?
---
מה זה הגעגוע המטורף הזה , אני סתם מריצה לעצמי סרטים בראש
על זה שהוא לא ענה .
טמטום .
--
והוא , איך שיחה אחת איתו עושה אותי שמחה (:
שיגיע כבר יום שישי .
שיהיה יום טוווב 😊
--
אני מאמינה שלמרות הככול הפינה הזאתי שיש לי בליבך עדיין מפריעה לך .
כי קשה לך לעקור אותה , אותי .