חחחחחחחחחחחחחחח איזה חמוד הכלב הזה!!!
אבל הוא מס ריח:S ועכשיו יש לי ריח מסריח=\
חחחחחחחחחחחחחח לא נורא למקלחת...
יש לאנשים הרבה מה ללמוד מכלבים...=\
אחחח רק שניפטר מזה ויהיה טוב ..פשוט חרשתי...
---
מיואשת באמת שמיואשת... לאיזה מצב הגעתיי שאני עושה את זה..? O:
נ=ש=ב=ר ל=י....
הוא הדבר הכי טוב שקרה לי
- 5555555 -
כ"כ התגעגעתי אליו . .
סופסופ אני רואה אותו היום (:
---
לא הפסקתי לחשוווב על זה .
זה כ"כ מפחיד :[
מסכנים ההורים שלי בכלל בסרטים .
ה' בבקשה שלא יקרה מה שלא צריך לקרות ..
בלי שינה .. עייפה
אבל היה שווה את זה , היה לילה אחד הטובים😊
יאללה עבודה .. \:
יאאאאאאאלה היייייום חוגגים סופסווווווווף 😁
עוד מעט נוסעים קולולולולולולווווו ........
כל השבת חשבתי על איך זה יהיה ומה יהיה .
בכלל הייתה שבת מהממת !
הארוחה אצלו ..
השינה אצלי :]
כל היומיים האלו ביחחחד .
אאאאאאאאוחחחח שלא יגמר לעולללם #
ואווו איזה ארוווחה D=
יאלה שיבוא כבר אני מתה מגעגועים .
עוד חצי שעה אני רואה אותך סופסוף (:
התגעגעתי כ"כ
שורף לי הלב מרוב געגועים .
וזה לא עוזב .. פשוט לא עוזב .. 😢
אני עדיין בהלם .
עדייין לא מעקלת .
כ"כ קשה .
כואב .
עצוב .
ובעיקר מפחייייד 😢
כוסעעממקקק נשברר לליי הללבב!!
שוב ושוב ושוב ושוב.
אולי דיי??
אני פה.
אני לא אוויר.
אתה שם לב שאני חייה בכלל?
אמרת שאתה מוכן להשתנות בשבילי ותעשה הכל .
אתה באמת מתכוון לזה ?
אוף , אני מתה מגעגועים אלייך .
איזה כיף היה לישון איתך .......