איזה חווווווווווווווווווווווווווווווווווווום 😢
מזה החום הזה? מזההההההההההההה? :|
מחר אמרו שיהייה 20 מעלות יותר מהיום.. אייייף :[
- -
איזה חרררררררררא :|
המפה הזאת בא לי לקרוע אותה , הרסה לי את כל המבחחחחן , וכמה שחרשתייייייייי ..
נקווה ל-90 לפחות 😕
- -
עד מתי ? ! ?
QUOTE (NON-12 @ 03/05/2009) שורף לי הלב מרוב געגועים .
וזה לא עוזב .. פשוט לא עוזב .. 😢
אני רוצה אותך כ"כ.
ואתה? אתה לא ברור, אתה משחק, ופוגע.
כן, אני מתחילה להתאהב בך.
מילה כ"כ גדולה יחסית להיכרות שלי איתך.. אבל זה מה שאני מרגישה.
אני לא רוצה לוותר על זה, אבל אני כבר לא יודעת מה לעשות. .
אני לא יכולה יותר!
בא לי למות !!!!
למה הוא מחרפן אותי כל כך!?
מה אני עושה איתו?!
אני הרבה יותר טובה ממנו..
למה אני אוהבת אותו בכלל?!
אני פשוט לא יכולה להרפווווות ..!!!!
צא לי מהחייייייים כבררררררררר
אחח איזה מבחן מצחיייקק.... ליאל? את הורסת אותיי באמאשלליי...
---
איזה אירוע דבע אפילו לא רבבע טיפ חח....
ייאללה אלוקיםם תזיז משהוו ..וואי איך בא לי שיגיע 21/5 כבררר😊
יווווווווווואו עוד 10 ייייים יומהולדת אחרונה איתם 😢 😊
איזה התרגשוווווות 😁
אני חייבת לוותר , לקחת כמה צעדים אחורה .
זה בלתי אפשרי שזה ימשך ככה .
לא הצלחתי לקום למתכונת :\
טוב באמת חשבתי שאני אצליח לקום ?!
התחלתי לזלזל כ"כ בלימודים שזה מפחיד .
היום אני חורשת כל היוווום ! אני חייבת !
=
ואוו היה מושלם אתמממממממממול 😍
איזה מקומות מהממייים , איזה חבד מדהייייים , כמה רומנטיקה , השקעה , אהבה .
כאילו רק אנחנו בעולם וכלום כבר לא חשוב .....
אני כ"כ מ א ו ה ב ת ! (:
אין לי כוח לבגרות הזאת :X
אין לי כוח ללמוד , פשוט ככה :\
מה עושים ?
המבחן מחר ....
שאני ימות על החבר הכי מדהים שיש לי בעוללללללם 😊
שיהיה לו בהצלחה היום לנוני .
= =
עוד מעט עבודההה. . פפ' 😊
" תן לי לאחוז אותך בפעם האחרונה ,
כי זה הצאנס האחרון להרגיייש "
אין לי כוח למתמטיייקה ולכל המתכונות האלוו...
משעמםם ליייייייייי
אמאאלה כל השעות האלו ורק 2 פרקים ?
מה אני עוווווששששה ?#! מחר מתכונת :\
אווף שונאת בצפר , ש ו נ א ת .