מרגע לרגע זה רק ניהיה יותר ויותר מפחיייייייייד .
לפעמים - ובזמן האחרון בתדירות כ"כ גבוהה - אני שוננאת את האופי שלי ברמות שאין לתאאר :\
למה אני כזאת מכשפה למממה ?
QUOTE (-ליבי- @ 01/05/2009) זה הצ'אנס האחרון להרגיש באמת .
קשה לי לוותר,
אבל נראלי שאני צריכה. .
מה שעושים בשבילך ומה שלא עושים בשבילך לא טוב לך .....
אז אני יעשה מה שטוב ל=י !!
אני לא מאמינה שהברזתי לו :|
פשוט דפוווקה :|
אני שמחה שהתקבלתי , כ"כ רציתי את זה !
= =
למה ? למה לאכזב כל פעם מחדש ? \:
= =
אין הוא מתוק כ"כ ..רק חמישי יחזור מהבסיס .
איך אתה יכול לפגוע כל כך, אך בו זמנית לעשות אותי מאושרת ?
אוף .
דיי דיי כבר דייי בן כמה הוא??? למה הוא מתנהג כמו בן 3??? דיי דיי אני לא מסוגלת יותר!
נמאס לי להיות כאן נשבר לי כבר!
ואין לאן עוד לב רוח!
עוד פרוייקט אחד שאני לוקחת על עצמי בשביל לא להיות בבית אני קורסת!
אוף!
ועכשיו כל המחשבות האלה-מי ביקש מהמוח שלי להתחיל לחשוב?? זה מוחץ לי ת'לב!
כמה טלפונים ,
אבל אף אחד מהם הוא לא ממך 😢
חחחחחחחחחחחח עד מתי???? 😂
= =
יאללה בעזרת ה' יעבור טוב המבחן הזה..
אני לא מאמינה שלא עצמתי עין היום,
אחרי שאני רגילה לישון 4 שעות :|
פייייי כמה שמות, מקווה רק לא להתבלבל : \
ווואי הוא אחד הילדיים הכי חמודיים שאני מכירה
עזבו את זה שהוא שווווווה מת !
הוא מהמממממממם ,
ומתוווק אליייייי . מדבר כיאילו אנחנו ביחד .
ושאני חושבת על זה מה הוא מנה לרמוז לי ??!
הרי יש לו חברה .
חחחחחחחחח 😁
הכל נופל עלי דווקא עכשיו:\
עד שכבר הכל הסתדר והיה טוב בנינו ועם הכל..
דווקא עכשיו הכל נהרס,
ואני לא מאמינה שאפשר יהיה לתקן את המצב.
הכל נופל עלי דווקא עכשיו:\
עד שכבר הכל הסתדר והיה טוב בנינו ועם הכל..
דווקא עכשיו הכל נהרס,
ואני לא מאמינה שאפשר יהיה לתקן את המצב.
הכל נופל עלי דווקא עכשיו:\
עד שכבר הכל הסתדר והיה טוב בנינו ועם הכל..
דווקא עכשיו הכל נהרס,
ואני לא מאמינה שאפשר יהיה לתקן את המצב.