שיעבור כבר,
שהתקופה הזו תעבור כבר,
שהכאבים האלו יעברו כבר!
אני לא יכולה לסבול עוד דקה בבית הזה!!!!!
נשבר לי!
צה"ל החליט לשגע אותי או מה?
אין אין כל מה שהם עושים לי ואני עדיין סוגדת להם משהו איתי...
נמאס לי מהמתכונת הזו!!!!!!!
ומכל ה טלפונים האלה יווו מה קרה?
אוייש איזה כאבים צ'איילה :\
נמאס לייייי פשוט נמאס לי .. לא יכולה יותר
והינה זה מתחיל ,
אנחנו הולכים להכנס לשיחה של שעות עכשיו . אני יודעת .
הללוואי ואני יציע שתבוא ותסכייים .
פתאום דברים נראים אחרת .
באור חיובי כמובן . (:
אל תיהיה רעעעעע , תבוא .
תבוא בתור " ידיד " שלי . . . . כאילו לא היה בנינו כלום .
לעלום . כאילו אנחנו נפגשים בפעם הראשונה והאחרונה .
תבוא בכדי להפרד ממני . כי זאת הפעם האחרונה .
בוווווווקר - בוווווווקר מ ד ה ים 😊 .
יאאללה אני חייבת לסיים עכשיו פינישים אחרונייייים !
השרשרת יצאה מדהימה לדעתי , רק היא הייתה חייבת להגיד שלא :\
אבל לא אכפת לי רררררר קודם שתשקיע כמוני ואז שתדבר .
😊😊😊😊😊
כל יום שהוא עובר ,
אני אוהבת אותו יותר (:
ניראלי שאני סתם מחכה .
לא רוצה לא צריך .