כל הדיאאטטה הלכה לטימיון \:
אני לא מאמינה .
ישבנו כמו שני זרים , לא מדברים .
וכרגיל שותקים .
הדחף הזה של לדבר נעלם פתאום אבל הרגשתי צורך לדבר ופשוט
לא יכולתי . כאילו המילים נבלעות לי .
כמו שאמרתי לך מילה במילה :
" אתה המשכת הלאה , אני המשכתי , המשכנו
למה הכול לא יכול להיות רגייל ? ,
למה יש את המתח הזה בשיחה עכשיו . ? "
" את לא מבינה , כלום לא יכול להיות רגיל !!! ."
" למה אתה לא יכול ? "
" כי אני פשוט לא יכול "
זה כ"כ קשההההה
למה כלום לא הולך כמו שאני רוצה שילך ?! \=
QUOTE (koka15 @ 29/04/2009) כל הדיאאטטה הלכה לטימיון \:
על מי אני עובדת אפילו לא התחלתי אותה=\
אוף אני רק משמינה!: (
והמצב הזה לא עוזר!
כוסעעממקקק לא להאמין כמה שאני מטומטמת!!!
למה אני אומרת שהכל בסדר כשזה ההפך???
בדרך לעוד נכשל בעוד מתכונת..ועוד במקצוע שאני הכי צריכה בו ציון גבוה לעתיד =\
השבוווווווווע הכי סטלה שיהיה לי מזה הרבה שנים [:
כ"כ נהנתי איתו , איתם @ ואו היה מושלם .
אין על יום העצמאות 😊
למה רק עכשיו אתה נזכר להגיד את זה .
יכולתי לעצור את העזיבה הזאתי . עכשיו כבר אי אפשר . זה סגורררר .
אני משתגעת רק מהמחשבה שלא תבוא לבקר אותי ,
כן אותי ספציפית לא את המשפחה שלי , רק אותיייייייייייי .
עכשיו מרגישים את העיייפות של כל הימים שלא ישנתי :\
בעעעעעעע
דייייייייייי למה אתה לא יוצא לי מהראש בזמן האחרון , במיוחד לא אחרייי אתמול .
אככ איזה כאבי בטן @
מזל כ"כ שזה קרה היום .
מזזזזזזזל (:
למה כול הסימנים מראים על כך . ?
זה לא אמור להפריע לו . הוא הריי המשיך הלאה .
אין לי כוח לראות אותך שוב אחרי יומיים שלא ראיתי אותך ..
ושוב הפרפרים האלה בבטן שהיו אמורים לעזוב מזמן .
נמאססססססססס !
אני לא מאמינה מחר שלוש שנייייים .
הזמן טס . אני מתגעגעעת אליייך . הלוואי ותבוא מחר .