אאאאאאיזה כיף היה (:
כמה אנשייייים פפפ ...
לראות את כוללם אחרי שכל החורף הם התחבאו בבתים ! ,
הקובי פררץ המלך הזה יא אאאאאלללה ,
הקפיץ אותנו כמו שלא קפצתי הרבה זמן - מ ל ך #
וככמה תמונוות להלהלהלהלה 😊
היה מצחחחחחחחחיק .
כל הכייף הזה רק בזכות נוננננננניק 3>
מחר שנה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 😍
אני מתתתה 😊😊😊😊😊
מאוווווהבת מאוווווווהבת מווווווואהבת (:
אניייייי חוזרת בחזרה אחורה .
אני מפחדת ויודעת למה לצפות ,
אבל בכול זאת לוקח את הסיכון .
😢והינה התקופה המגעילה מתחילה שוב...
מ -ע-כשיו!
נמאס לי נשב ר לי מהכל!!!!!!!!!!
ושתתרחק ממני המעצבנת הזו
שתעזוב אותי שלא תתקרב אליי הי א לא מבינה שאני לא רוצה!!!
לא ר וצה!!!
שתעזוב אותי כב ר!!!!!!!!
רק עושה הכל הרבה יותר גרוע....
וגם זה מרגישה כ"כ מטומטמת שבאמת חשבתי על זה!
איך אני מפחדת מהחודש שהולך לבווא 😢
כ"כ הרבה בגרויות , מתכונות ...
ואני לא יודעת כלום ! לא למדתי כלוווום ,
ספר לא פתחתי , אני הנושא אני בכלל לא יודעת .
מה אני אעשהההה ??? |:
אאאאוף .
ומתמטיקה בכללל ... כמה שחשבתי , כמה שציפיתי ,
כל הכסף שזרקתי , גם כן המורה פרטית המפגרת הזאת וכלווום !
אין לי תחת לשבת , ללמוד אז כלום לא יעזור .
המצב גרוווווווווווווווווווווווווווווווווווע ! מ פ ח י ד .
אני לא יכולה להפסיק לחשוב על כל הימים המדהימים האלה :]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאא
בא לי לצעוק מרוב אווושר 😊
זה היה כ"כ מדהים # , בא לי שוווווב D;
התמיכה שלו הדאגה שלו החיבוקים הנשיקות ,
לחזור לבית ולדעת שהוא שם מחכה לי !
לפתוח את העיינים בבוקר ולראות אותו שם מסתכל עליי *
אין לי מילים כדי לתאר בדיוק מה הרגשתי ..
[:
יום העצמאות הכי טוב שהיה לי 😊
העיקר הייתי איתו 😁
יששששששששששש לייייייייייייייייי רשיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אעהאעהאעהאעהאעהאעהההההההההה
😊 😊 😊 😊 😊 😊
^^ מזזזזזזזזזזזל טוווווווווווווב !
יואווווווו איזה כיף לךךךךךךךך 😊
איך אני מחכה גם חחחח (:
שמחה בשבילךךך!!! 😊 😊
= =
אני חייבת חייבת להחליט כבר מה אני עושה עם עצמייייי :\
איך אני ממשיכה, עם מי ולאן ...
אווווח' :| אני סומכת רק עלייך. תעזור לי כבר!!
חחחח תודה מתוקה ^.^
סיבוב עליי בשבילך D:
באסה שבסוף אנחנו לא יורדים לאילת .
גם כן היא דחתה את זה למחר הרסה הכל ...
אבל לא נוווווורא :]
סופ"ש ביית לבבבבבבבד ! יהיה כיף זה בטוח .
ויום ראשון ים , ים , ים . 😊
כל כך כואב לי :'(
ואתה רק מוסיף לזה,
אני שונאת אותך
שותקת כמו תמיד,
מחזיקה הכל בפנים..
שונאת את עצמי כ"כ =\\
ורק הדמעה החמה שתמיד זולגת לי על הלחי מזכירה לי שאני עדיין חיה..איכשהו..
רק ה' יודע איך אני עדיין כאן.במקום הזה.איך לא ברחתי עדיין.