סופסוווווווווופ אני והוא לבד לילה :]
אככככככככככ זה היה כ"כ מושלם .
להתעורר בבוקר ולראות את החיוך שלו והמבט שלו שמלא אהבה .
אין דרך לתאר מה הרגשתי באותה השניה ..
ואיזה מילים איזזזזזזזזה -
" מבחינתי אני ואת כבר נשואים " ,
" חשבתי על שם לילד שלנו " D; @
בחיים זה לא קרה ליייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ~
אני הכי מאווושרת בעווווווולם 😊
אין יותר מאושרת ממני כרגע - אין [ !!! * ]
===
וזה לא נגמר גם היום בערב אני איתו (:
יא וולי איזה יומיייייייים מושלמים .
ומחר סטלללללללאות עם כל המשפחה .
אככככ אכככככ איזה אוושר [[=
ואיזה פריקה 😁
אוווווי ,
למה כשאמרו לי שאתה בא התבאסתי .
אבל כשאמרו שבסוף לא התבאסתי יותר ? ! .
כשהלב בוכה .. רק ה' שומע : (
חחחחחחחחחחח 😂 😂 יואווווווו
אייייייייייין הם כאללללללה מצחיקיםםםםםםםם
אני כולי בוכה מרוב צחוקקקקק D:
חחחחח אבל היה כיף למרות הכל...
ומחר הולך להיות אלוווווווווף . מקווה .
29.4.09 - וואו .. היינו אמורים להיות שנה ביחד , שנה .
הזמן עובר לו , אבל אתה לא פה , אנחנו לא ביחד .
אני לא מאמינה , אבל היום הזה הוא סגירת מעגל מבחינתי .
וזה עדיין כואב לי להיזכר 😢
היה לי ממש מצחיק
לא יודעת מה איתם...
ולא איכפת לי שהייתי מטורפת... הייתי עצמי=] הייתי צריכה לפרוק....
חזקה מתמיד😊וששלושתם ילכו לעזאזל=]
שיהיה .......................
וואוו 2100 דפים? רואים שלא הייתי פה מאה שנה D:
אממ ..
היה כיף ונחמד = ]
חוץ מהקטע האחרון שהיה אבל יעבור ..
ונדלקתי ^^"
היההה לייגהה😊😊
והיוום?
משהההה פרררץץ ווואי איך אני מחכחככהההה 😛
רק חבל שההתערבות לא התמששה... עוד שנהה .....בעעעע:/
וואי וואי איך החלקתי .....
מרוב צחוק אפילו לא הרגשתי את הכאב חחחחחחח 😂
כפרה אני עליו חיים שלי דאג לייייי ..
היה מצחיק אשששששששש
אופפפפפפפפפפפפ שיר מטומטם
כמה כיף היה היומיים האלה..
יש לי ת'חברים הכי מדהימים בעולם!(:
כיף לדעת :]
אמאאאאאאא 😮
אחרי כל ההטפות שלי לאחרים, עשיתי את זה .
טוב..אז עכשיו לפחות אני יודעת מה זה ושזה לא שווה בגרווווווש.
==
יאאוו אני מחכה לערב כברררררררר :]]
איזה כיף אני הולכת למכוווורר!! (: (:
חיחיחיחיח 😛
כיף לי כ"כ , אני מרגישה הכי משוחררת בעולםםםםםםםםם !!