אני לא מבייינה .
אמממא יואו בבקשה לא איתם תבטיחי לי ?!!
אין לי כוח לראות אותו . אני יודעת שאני לא יוכל לשלוט על עצמי
כשאני יראה אותו , זה חזק ממני .
אני עדיין לא קולטת שהשנה היא נוספה לקורבנות😢 ושהשנה נספור ונזכיר גם את השם שלה בנופלים😢
אוף זה כ"כ לא פר!
ה' שמור על החיילים שלנו בבקשה! על ה חיילים ועל כל בית ישראל!
---------
יצ א יפה דווקא.. זהו זה הסוף!
אני פשוט ל א מסוגלת יותר!ובאופן רישמי-הבית הזה מכניס לדיכאון!=\
זה משגע אותי , מחרפן אותתתתי .
למה כ"כ הרבה פעמים ? מזה כול העיתניינות הזאת עכשיו ?
למה אתה פתאום זורם בשיחות ? לא מוריד את העניים שלך ממני במשך כול היום ?
רואה אותי מתחבקת עם מישהו ונהייה אדוווווום ?
למה אני חושבת עליייך ?
מצד אחד אני מאושרת שזה סופסופ קורה (:
מצב אחד כ"כ רע לי שלא הלכתי . .
אוופ גם כן הדבר הזה @
משבש הכל :|
טווב נו אני חיייבת לצאת מזה כל שנה אני הולכת לא נורא עם שנה אחת לא נלך :\
מה הקטע עכשיו ?
אנחנו יחד יום העצמאות ? באאאאאאאסה .
ואיי היא כזאת קרציה @
שתענה כבר , מה נראה לה ?!
כמה צחקנו .. 😁
כ"כ שימח אותי לראות שהמשפחה שלי אוהבת אותו .. (;
איזה תסכולל...
מה יהיה הסוף איתי מה...אלוקים תעזור ליי....:/..
---------
מה עושים מחר?...
סוף סוף סיימתי ..
היה מתיש אבל יצא מדהים :]
אפשר ללכת לישון .. לילה טובבבבבבבבב 😛
היה כזה כיף אתמול !
סופסוף לראות אותן , להיות איתן ,
לשמוע מה היה כל הזמן הזה , סתם להסתכל עליהן .
ושם ... ואוו איזה מקום # יקח לי כמה ימים לעכל את זה ..
היה קשה לראות הכל 😢
יהיה זכרם ברוך .
איזה טקס מרגש .
אני כ"כ מצטערת שלא טסתי לפולין 😢
אחח....משעמםם ליי....
ואין לי כוח ללמוודד.........:/...
הלוואי שיהיה כייף היוםם...:]
ואיי איזה יום עצוב :|
אבל למרות הכל מצד אחד הוא משמח...
ושהכל ביחד זה כ"כ מבלבל ומתסכל.. אוחחח!!
= =
"אני לא נוגע בבנות יפות" חחח (:
לפעמים אני די מחבבת אותו...
אח' נקווה לטוב 😊
והוא יגיע רק אחרי שאני אתגבר, וזה ייקרה בקרוב, אני יודעת :]
אוףף.. נראלי שלא ילך. אתה לא ממש משתף פעולה.
זה דווקא או שבאמת את לא רוצה? אתה לא ברור מספיק..