QUOTE (koka15 @ 26/04/2009) רע לי \:
:|
אני כ"כ גאה בעצמי .
אני אמשיך בדרך הזאת ואני אוכיח !!!!!!!!
אני יודעת שאני פוגעתככה בעצמי ואני בכול זאת ממשיכה עם זה .
המחשבות הללו לא עוזבות אותי לרגע .
הייהה כייייייייףףףף...:]
----
כשהלב בוכה רק אלוקים שומע....הכאב עולה מתוך הנשמה/
QUOTE (-ליבי- @ 26/04/2009) המחשבות הללו לא עוזבות אותי לרגע .
האם נהיה ביחד בסוף? האם שווה לי להילחם?
אני כנראה לא מרפה ממך כי אני עוד אוהבת אותך .
ככה זה שקמים על צד שמאל :|
אין כוח לכלום .
אייזו בגרות טובה .
יואווו זה באמת קורה ?! [[=
---
אבל למה אני מרגישה קצת רע עם עצמי .. ?
זאת לא אשמתי :[
לא הייתי עושה את זה אם זה לא היה צריך לקרות .
כולם מתגעגעים אליכם פה מלאכים!
ת.נ.צ.ב.ה
קצת לחץ ..
אבל יהיה בסדר , בהצלחה לי ! 😊