QUOTE (-ליבי- @ 24/04/2009) אופפפפפפפפפפפ למה אתה לא זז לי מהראאאש .?
אוף אני רוצה אותך! ואתה?!
" לפעמים אני מרגיש כאילו זאת הפעם האחרונה ............. "
זה כ"כ מעצבן,
וזה לא אמור להיות ככה בכלל
ואי ואי סתוום ת'פה שלך כבר .
"אני מתקרב ומתקרב ,
תגידי כמה זמן עוד להתאכזב,
אני מחכה כלכך הרבה זמן"
😢
איזה יבשים אני רוצה לצאת .. ואין להם כוח אוווח
יוווואו איזה ריצה היא קרעעעה אותי היוום .
והיא עוד מבטיחה לי שזאת לא הפעם האחרונה .
למה אני לא מפסיקה לחשוב עליו ?
יש לי חבר !!!
שנה וחצי...
ואני אוהבת אותו...והוא אותי
והוא עושה הכל בשבילי...
אז למה ?
למה אני בכל זאת חושבת , אבל לא עליו ?
היהה לייייייייייייייייייייייייייגגהה...:]
פשוט כיייףף...
--
מה לעשות ...ללכת /לא ללכת?
תאמת אני לא מרגישה _ _ _ _ _ _ _ _ _ _....
אחח.. נראהה כבר...:/
אני מתגעגעת😢=\
בא לי לחזור לשנה שעברה
תסכול . תסכול . תסכול .
😢
עוד כמה שעות בגרווות \:
יאאאא ווואלללללי \:
ייייא איך עברו להם כ"כ מהר 4 חודשים (:
כמה אני מאוושרת איתו - 55 -
הלוואי והאהבה הזאת תישאר לעולם !
---
יאאאאאאאלה היום שופיננננננננננג 😊