אני לא מסוגללללללללת #
בא לי לצאת דרך המסך שלו -
אמאא איזה חמודייייי שלללללי .
- -
אוף היא הרסה לי לגביי יום שבת .
רציתי טרקטורוניייייייים - מקשור עכשיו לסוע לבסיס שלו ?
הלוואי וישתבש 😛
היום זה כבר 3 שנים בלעדייה...
לא להאמין איך שהזמן טס אבל הזיכרון והכאב נשארים כמו שהם..
😢
המילים האלה , ריגשו אותי ..
אבל למה הוא הבטיח ולא עמד בזה ? 😢
אוף ..
חחחחחח טוווווווווווווווווווווווווובבבב
איזה צחוקים היהה אתמוולל!!
אני לא מאמינה שבכלל חשבתי שיש משהו ...אין כלום 😊😊 וזה מצוין
אבל מה אני עושה עכשיו? למה הם צריכים להתערב לי אוחחחחח
איך הם לא העירו אותי חחחח..לא רציניים ..לא נורא לפחות אבא לוקח אותי עד לשם😘
מה נסגר .. פפ' \:
בא לי סיגריה , ואין לי כוח לרדת לקנות - עצלנייייייית ~
איזה מעצבנת היא ..
סיוט איתה עכשיו :|
יופי הכל נהרס .
בראבו - ממש כל הכבוד !
אוףףףף האי וודאות הזאת מעצבנת .. @#
--
שופינננננננג תכף 😎
הלוווואאאאאאאאאיי #
יאאאאא איך זה יסדר לי הכל .
ה' בבקשה בבקשה (:
" הביטי בעיניי
רוצה להיות איתךךךךךךךךךךךךךךךךךך "
" כמה את יפה תמייד , וכמה היום " 3>