יאוו האייסי הזה מפפפגר ברמות !!!!!!!!!!
אככ זה כואב ..
מעניין מה יש לי שם !
לא בא לי ללכת לרופא :[
אני כ"כ רוצצה לדבר איתך=\
לא נראה לי כבר שהיא תתקשר ..
יופי נהרס :\
מה עכשיו עושים ?!
חחחחחחחחחחחחחחח
איזה פילה מה היא חשה ?! D:
QUOTE (LiNoRaZ @ 23/04/2009) בא לי לראות אותו
הלוואי ותתקשר מחר..
יוווווווווווווואו איזה כיייף היה .........
תכלס אחרי שהוא הלך כבר התחיל לשעמם .
אבל אין אין אין על עידו הידיד המושלם הזה ,
חמוד אמר לחבר שלו לקח אותנוו , יווווווווואו איזה התלהבות .
ככה כול העיר שירים על פול וווליום , סיבובים , עוצרים , שלום פה שלום שם .
איך כולן הסתכלנו עלייייינו - מתות מקנאה .
חחח הטכנולוגיה של היום זה משהווו !
אני רואה אותו מהמצלמה ישששן (:
אוווווווווווווווווווח איך בא לי להיות שםםםםם -
כפרוני על הנוחר הזה 😁
לא נווורא . זה לא שהרגשתי אליו משהו .
הוא סתםםם חתייייייייייייך רצח ויוצא עם מכוערת כמו החושך ,
ילדה קטנה , מושפעת , יהירה , מתלבשת על הפנים , בלי אופי .
והוא בול ההפך יפה מאוד 😊 בוגר , הכי אמיתי , ביישן , סטייליסט , עם עמוד שידרה .
אחחחחח אנשים לפעמים עושים כאלו טעויות
חחחחחחחחחחחחחחחחח 😁