יאלללה אני אנסה פעם אחרונה ........
נראה מה יהיה!
אופפפפפפפפפפפ למה אתה לא זז לי מהראאאש .?
צ'איילללה =[
איזה באסה עכשיו ..
יאללללה קניות עם אהובתי .. (;
נווווווווווווווווווווו בחיייאת תתקשר כבר .
אני לא צריכה הסברים .. זה בסדר .
= =
ואתה , למה אני מתבאסת ככה בגללך ? \:
אתה מווווווזר פתאום 😕
או שאולי תמיד היית ככה .
הרגיש לי מוזר לראות את אחותך אחרי חצי שנה שלא ראיתי אותה .
היא כזאת חמודה !!
וזה הזכיר לי שוב כמה אני מתגעגעת אליך , וכל מה שקשור בך .
נמאס לי 😢
זה מתקרבב !!!!
ש נ ה ,
מי היה מאמיייייייייייןןןןןןןןן
😊😊😊)😊😊😊😊
יום ראשון בגרות ואני לא יודעת כלוםםםםם !!!!!!!!
בלאט .
באמת שנשברתי הפעם .
אין בי כוחות .
חרא של ב ית ספר!!!!!
הם לא רציניים!!!
הם פשוט לא שפויים!!!!
איך הם מצפים מאיתנו לעשות את זה איך?????
דייי נוו בא לי לבכות!!!
יופי וגם במסיבת סיום אני לא הולכת להשתתף
😢
למה היה קשה לי להגיד את האמת . ?
היא הרי צודקת אתה כזה יהיר ומגעיייל .
אבל בכול זאת היית אהבת חיי ואתה עדיין לא יוצא לי מהלב .