זה מה שהיה חסר לי עכשיו :\
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפאק .
רק עוד חצי שנה אני אדע אם התקבלתי ?
אמאאאאלה הם סתומים ! #
אם היא לא אומרת לי מה לעשות אני בקנטים רצח .
אני חייבת להתחיל את האלבום הזהההההה
מה יש לי ? :|||
אני לא צריכה לעשות את זה ..
''עלייך זה יותר יפה'' 😁
אני נמסה מלראות את החיוך שלו,
נמסה מהפרצוץ המושלם, מהקול שלו והגשר שעושה אותו כ"כ סקסייייייייי 😛
אני מאוהבת [?!]
אחחחח' איזו אהבה נכזבתתתתת :|
פאקק
לרגע ממש נבהלתי..והדמעות שעלו..
כוסאמאא של האתר הדפוק הזה!!
עלק 'אינך מועמדת יותר נמצאו מועמדים מתאימים יותר'
מזל שהמוקד עובד כל הזמן אחרת הייתי מקבלת התקף לב :||
ווואייי אמאל'ה הוא יהיה בשווווווווווווווווק .
ואי כמה קיבלתי בחשבון פלאפון הוא יהרוווג אותי .
ואייייייייייי שיגעו אותי ,
לא מענייין אותי אני הולכת להליכה גם עם זה מתאים לה וגם עם לא .
ובערבבבבבבבבבבבבב מסיייבה .
הולךךך להיות אששששש 😊
כמה זמן לא היו לי ימים כאלה הזויים D:
יאאאאאאאאאא כמה נהננתי @ ^
----
שתתקשר היום הלווואי ..
שחכתי שמחר אני לא יכולה :\