אחחחחחחח
איזה כיף
נגמר תנך עד הבגרות: ]
פחות לחץ 😁
זה הצ'אנס האחרון להרגיש באמת .
מלאת תקווה להיום..
הלוואי, הלוואי והכל יסתדר, הלוואי ויהיה לנו את הצאנס שאני כ"כ רוצה..
הראש מסתובב , אני מאבד כיוון
המשכתי לשתות , רוקנתי את הבקבוק
כי הלב זקוק לחום
נמאס לי מהחיים האלו
הלוואי והייתי יכולה ליצעוק לך כמה אני מתגעגעת אליך ...
עם כול זה שהמשכתי אתה עדיין חקוק לי בלב .
ולעולם לא תצא , לעולם .
פעם אחת עצרתי ושאלתי , למה דווקא אני ?!
זבללללללל אחד .
חשבתי שתבוא איתו .
רעעעעעעעעעעעעעע שכמותך .
חיכיתי לך .
יש לך עוד סיכוי אחרון .
בקשה אל תאכזב .
איזה זר מהממממממם 😍
איזה חמודייי הנוני הזהההה :]
יאאלה אני כבר מתה להביא לו את המתנה ,
אני לא מאמינה שרק יום ראשון זה יקרה .
=
מקווה שעברתי את הראיון . אני ממש רוצה להתקבל . |:
שיואווווווו הזמן טס 😮 😮 😮
אללוווהייםם ישמור!!
הוא התחברר אחריי שנהה שלא דיברנוווו
מה עושייםם?????????
פאקק נוו הלב עוד שניה יוצא מהמקום =\
אסוור לי לדבר איתווו!!! אסוררר!!
אני ישבר עוד יותר...אסור ליי!!
ויש לו מישהי 😢
אווףף אני כולי רועדת מתרגשת כמו ילדה קטנה..
ממישהו שבכלל לא אכפת לו :||
"אני לא אוהב אותך יותר אני רוצה להפרד..."
😢 😢 😢 😢 😊 😊 😊