בא לי כ"ככככככככ , אבל אין לי כוח ! :\
בערב ננוו
ציפורן נשברה :[
איזה כאבייייייייייים @
בגלל החרא הזה גם דחיתי את הפגישה איתו .
צ'אייייייייייייייייילה :\
מה איתך ? איך החיים שלך ?
עיפוווווווווווווות =/
איך לא מתתאים לי היום ת'מסיבה הזאת.
אין לי כוח אליה בכלל
ננקקווה שבכל זאת יהיה כייף (:
מוחעחעחעחעע
מה שאני מתכננת 😊 😊 😊
גם ארוחת צהריים שהוא הכין , גם חיבוקים ונשיקות בלי סוףף ..
וחיוך רחב שמרוח על השפתיים ..
מה צריך יותר מזה ?
😊😊😊😊😊😊😊
אני מודה לה' כל יום על זה שהכניס לי אותו לחיים @
ולחשוב שכמעט פספסתי אותו .
תווווווווווווווווווודדדדדדדדדדדדדה ה' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
מחר סטלות (:
סופסוף😊 אחחח חיכיתי לזה כבר כמה ימים.
לדבר איתך, לצחוק איתך..
אתה לא מבין אפילו מה אתה עושה לי,
אתה לא מבין כמה מהר השכחת ממני את החבר..
אני כ"כ שמחה שהשלמנו, שסגרנו את העניינים,
אתה משהו מיוחד, אני רוצה אותך כ"כ
ואמן שיהיה בינינו משהו, שיצליח 😊
(רק עכשיו ניתקתי איתך ואני כבר מתגעגעת.. חבל שיש צבא=/)
אם לא היה כלום אז למה לעזאזל בכיתי כשהלכת ?
אוווווווווווח ..
שונאאאת להיות כאן - מתה ללכת [ ! ]
----
אככככככככככ עדיין כואאאב לי כ"כ :[
כוסאמק איתה גם כן מה היא דפוקה ?!
והוא כמו טיפש האמין לי ...
לא מבין שרק רציתי לבדוק מה הוא יגיד ?!
למה נראה לו שאני יתכוון ברצינוווווות אווכ =[
נמאס לי , נמאס לי, נמאס לי !!
אני לא מסוגלת להילחם עם זה\:
אני מתגעגעת אלייייייייייייייך :\
למה זה כ"כ כואב ומשפיע ..