היהה לייייייייייגההההההההההה
איזה שבתתתתת.. אח אחח...רק חבל ש.... התאכזבתי....
זה כ"כ חסרר לליי...:/
אאייזה ליייגה היה !!😊
אבלל זהה ...... אווף עם כל זה ...
הרגשוווות האלה שונאת אותם ..
מוזר ..
אני רוצצצה את זה כ"כ!!!
כפרוניייייייי איזה דברים הוא מתככנן לשנה אני נמסההההה
ואני חשבתי שמה שאני מתכננת זה שיא |:
"..אולי יום אחד ימצאו אותי מתה
ואז כבר יפסיקו לשאול.."
כמה שבא לי למות...
5.40 ואני לא ישנה..
ועוד לפני מתכונת לבגרות בע"פ..ויום שני הבגרות...נכשל בדוק.
לא למדתי בשיט :||
למי יש כוח ללמוד במצב חרא שכזה??
אני מרגיש שאת החצי השני ,
הבטי בעיניי
אלייך אני מחובר
רוצה להיות איתך .
יודעת שזו את לא דומה לאפחת ויש בך קסם מיוחד שמושך אותי חזק אלייך ,
אותך רוצה מכול הלב כי רק אותך אני אוהב .
אני לא מבינה אותך ........... :\
אוופ :\
איזה באסה לחזור לעבודה ,
אחרי תקופה כ"כ ארוכה של חופש ובילויים !
כשאני חושבת על זה , הזמן טס ..
ואני מרגישה שאני מכירה אותו כבר הרבה מאוד זמן 🙄
כבר התחילו לי הכאבי ראש :|
למה המחשבה הזאת עכשיו ? ..
הכל בראש שלי 😊
ואיי אין לי כוח לעבוד היום ! אין לייייייייי #