עכשיו שמתי לב .. שאני כבר שנתיים באתר הזה😊
איך שהזמן עובררר
= =
"תגידי שטוב , תגידי שרע ..
תגידי תלך וזה לא נורא " 😛
הלוואי שהוא יצא מהבסיס היום ..
כבר שבועיים שלא ראיתי אותו ..
1641 O:
יא וולי איזה תותחית אני @
פשוט גאה בי [:
" כשאת צוחקת אני חי ,
כשאת בוכה עצוב מדי ..
אני פותח את הידיים
ל ח ב ק א ו ת ך "
😁
וווואו איזה קוררררררר .. 😯
ערן ?! עירית ?! אליעזר ?!
איך קוראים לה - לא זוכרת !
אה הדס , הדס D=
יואו איזה סטלוווווווווות חחח
לראות שוב את התמונות , המכתבים ..
😊
הוא באמת השתנה , לטובה ..
כפרה אני עליייייייייייייייייייו 😊
עשתה לי את היום עם הטלפון הזה (:
סופסוף נקננה נעלייייייייים , את השרשראות האלוווו
ובכלל לסוע איתן ! יהיה מצחיק .
-
פאקק מחר עוד ראיונות |:
לא בא לייי , אני סגורה על הקודדדם !!!
פתאום לא בא לי לנסוווע .
העייפות הזאת הרגה אותי =[
וואי איזה פיצה אלופה אני מתה .
לא ידעתי שכזה טעים אצלם ... :]