QUOTE (koka15 @ 20/04/2009) רע לי כ"כ .. ממש אבל .
😢
אני מתה להרים את הטלפון ולחייג אליו ..
אבל משהו מונע בעדייי 😢
איזה חמוד , הוא הצטער על אתמול ..
הבין שיצא לא בסדר .
אוווווווח .
חחחחחחחחחחחחחחחחח D;
הוא קרע אותי
אמן אמןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ידעתי שזה יסתדר [=
כפרה עלייייייייייייייייייייייו
יואוו אייןן אני כזאת מטומטמת שזה לא יאמן!!
עוד שעתיים בגרות בע"פ בערבית ועוד לא למדתי כלום...
אין לי עצבים לימודים...
שמישהו ירה בי כבר.
מה נסגר איתוו?? 😕
אסוור לי פשוטט אסוורר..:/
רייקיי אי לאב יוווו😘
בבקשה ה' תסביר כי אני לא מבינה , בבקשה תגיד לי למה ?
ביייייייבי .