עינייך גם סיפרו ..
אל תסתיר , אל תשקר , ראיתי בעיניך מה אתה עובר .
אמאלה איזה עייפות !
ישנתי ב4 , קמתי ב9 :\ פאאאאק .
אבל היה כייייייף (:
למרות שבכלל לא נכנסנו חחח
אני כ"כ לא מבינה אותך,
אתה משגע אותי!
QUOTE (ADIDUSHIT @ 20/04/2009) אמן אמןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ו- אמממממממן!
אני שר לה מהלב , שר לה וכותב . .
מקווה שליבה , ליבה עוד אוהב .
אהבה אמיתית לא נשכחת לעולם . .
מקוווה שבחמישי . בבקשה אל תבוא לשם , אני יבוא לכייונך .
איייייייזה באלגן היה הייתי בהלללם [ !!! ]
לא מצאתי את הנעליים שרציתי : (
מחר נלך לקניון .. ואם אני לא מוצאאאאאת , איזה סרטט
חוובה לעשות את זה , ח ו ב ה !!!
אני רוצה ולא רוצה
אוף אני לא יודעת מה לעשות... מבולבלת , כ"כ .
אחרי האהבה , אני בוכה . . לא יכול לשכוח את כול מה שהיה . .
אין לי כוח לזוזזז ,
היום הזה ההרג אותי !