אני כבר מתגעגעת אלייך ..
זה משהו מדהים , #
בעזרת ה' אני יצליח - 55 - (:
אין לי כח כבר לעבודה הזאת..למרות שזה דבר שאני אוהבת לעשות:\
אין לי כח לכל המתוכונות והמבחנים והעבודות והכל:\
יש לי חברות שמנות ומשעממות D;
מה יהייייייייייייייייייה ?!
לאיזה גועעל נפפש זזה כבר הגיע ,
אני לחא מאינה איזה ילדות קטנוות הם .
הם לא יכולות להתמודד עם המצב לבד ??!!
אני לא מאמינה ,
אוטוטו .. חודש ביחד - 5 -
😁
די אין לי כוח לעבוד !
מתה כבר להגיע לביייייייייייייייית @
---
יופי הוא שם לב לשינוי - הלוואי ימשיך ככה (:
יצאתי מפגרת .
למה שלחתי לו \:
חחחחחחחח איך הוא הסתכל עליי (8
היא כזאת קרצייייייייייייה לפעמים שזה מעצבן !
שלא ינסה לשנות את מה שיש ...
עדיף לי ככה מאשר מה שהייתי @
אחח לא להאמין שעוד 3 ימים כבר שלוש שנים בלעדייך.. 😢
--------
איכזבת.
ברמות.
גם כשהבנת פתאום ששחכת וזה קרה שבוע אחרי לא יכולת להגיד מילה קטנה?
משהו?
להראות שאכפת לך,שלא טוב לך ששכחת?
שבאמת ביאס אותך שפיספסת??
קשה איתך וקשה בלעדייך..
אני לא מבייינה איך אני כזאתי עיוורת .
אבל היא החברה הכי טובה שלי , למרות כול הרע שהיא עושה לאנשים . .
אני ממש אוהבת אותה . כניראה אני צריכה לחכות לפעם הבאה שהיא תפגע במשהו
וזאת תיהיה אני [ !!! ]