איזה חצוווווף הוא , יוואו אני ממש בהללם .
" כמה את יפפפה תמיד , וכמה היום (: "
מזכיר לי את החורף שעבר , אמרת משהי את ליבך גנבה [ !!! ] !
לפעמים את יודעת,
רק הבכי מזמן לזמן...
בא מתוך געגוע ישן!
כמו נוצה נלקחת עם הרוח,
מחלון פתוח לרווחה.
ורק ביקשת לנוח,
הוא לא ידע הוא לא שמע אותך בוכה!
עכשיו אתה נזכר?
אחרי שנה ויותר שלא דיברנו?
אתה נזכר לשלוח הודעה שאניי נעלמתי??
ועוד אחרי שככה אמרת לי שיש לך מישהי...כשסוף סוף הסכמתי להודות שיש משהו,שיכול להיות משהו.
ויתרתי לך,עלייך,הצטערת וסלחתי,עבר לי,אמרת שנישאר ידידים אבל נעלמת.
ועכשיו אתה אומר שאני נעלמתי...
הרי אתה זה שלא ענית.
מה אני עושה איתך תגיד לי??
למה פתאום הלב מתרגש ממך?
הזכירון חוזר..השמח..העצוב..
מה יהיה?
אני לא יכולה להפסיק את זה , תוך כדי שיחה איתך אני שוקלת את המילים שלי היטב .
אבל שוגה , שוב ושוב . .
למה הלב לא מרפה ממך . ? אני שואלת את עצמי כול פעם מחדש .
אין לי כחחח:\
לחץ בכל דבר אפשרי..
" למה את מתכווונת ?
לשום דבר .
למי את משקרת ?
לאף אחד . . "
לאיזו רמה זה עוד יגיע???=\
" אפילו בלי להפרד .
נפרדנו מספיק !
אתה חושב ?
אוליי . .
אולי ?
אולי נפרדנו מספיק . "
למה הוא היה חייב לעשות את זה .. 😢
כל האוושר הזה ...............
שישאר לנצצח הלוווווווואי #
לא רוצה לצאת מהבועה הזאת , כ"כ טוב לי .
הלוואי וכל החיים שלי יראו כמו התקופה הזו (:
אני לא יכולה לסבול אותהה !
מממ' ... אני צריכה להחליט לאן יוצאים .. 😯
אין לי מוששששג ..
QUOTE (karnusha_167 @ 21/04/2009) לאיזו רמה זה עוד יגיע???=\
יאלה נמאס לי!
והוא עכשיו נסע לבסיס , ללא ידיעה לכמה זמן ..
\: