פאק .
אני כ"כ לא מביינה ..
נמאס לי מיזה ..
אני רוצה אבל לא מסוגלת !
מזף לדף זה מתחיל להיות מכוער D:
מנסגרררר |:
יואו איזה גל של רעב תקף אותי ..
שתבוא להכין לייייייייייייייי :\
פפפ'אני לא מוצאת מקום ..
חחחח מה נסגר !?!?!? כ"כ קשהההה .. חח 😂
" לא ראיתי אותך מלא זמממן .
באמת ? אני רואה אותך מלאאאאאאאאא . "
לעולם לא שוכחים אדם שאהבתם לגמרי ..
פשוט עם הזמן כבר לא זקוקים לו כמו פעם
\:
למה הייתי חייייבת את השיחה הזאתי אתמול , למההההההההה ??
במיוחד הייתי חייבת לראות איך תגייייב .
יואו היא הצילה אותי !!
גם כן המדפסת הזאת :\
מזל שהיא הציעעה 😊
אתה לא מבין מה היית בשבילי .............