אפחד לא אמר שזה יהיה קל ..
ואו
לא רוצה לחזור מחר לא בא לי :[
אני פשוט נרדמת , העיניים נעצמות .. איזו עייפות \:
בשביל מה אני צריכה את זה?
איך הכל נופל עלי פתאום?
:\
איך בורחים מכאן??????????
אני שונאת כל דקה כאן😢
אני לא מסוגלת יותר ואין לי מה לעשות😢
מחר ביצפרררר אוווווווווווווווווף 😢
אוווווווווופ אין לי כוח לחרא הזה !
בשביל מה אני צריכה את זה ?
יש לי מצד שני דבר מדהים .. אבל אני ממשיכה להתעסק בו ..
אווווווווווווווווווח \: