אמרתי לך שאני לא הולכת לרדוף אחריייך , ואני מקיימת .
אני יודעת שיש לך עוד רגשוות כלפיי . כמו שלי יש לך .
אבל הפעם לעומת כול הפעממים הקודמות , זה לא אהבה .
איך שראיתי אותך היום בבצפר ,קפץ לי הלב ..
אני חשבתי שאני אסתדר , אבל קשה לי ..
" תתמודדי אני הולך . . , תחייכי את יודעת . "
אותן המילים בידיוק שאמרת לי . . כמו בשיר , רק שזה קרה ממזמן והשיר יחסית חדש .
ושירים מזכירים לי פנים , שאולי רציתי לשכוח .
לא , אני רק בוכה . בבקשה תגיד לי למה הגשם יורד ?
לא, לא חשבתי עליך מאז
יש עוד דברים בעולם
תמיד אבל תיהיה לך פינה בליבי . אני בטוחה שגם לי יהיה פינה חמה בשלך .
כל היום הזה אני בוכה בגללך..
עוד ועוד זכרונות צפים...
ואני סתם מכיאבה לעצמי יותר =\\
רואה תמונות שלך,לא מתאפקת.
רואה תמונות שלכם ביחד...אין היא מהממת!!
במקרה ראיתי תמונה שלה בשמלת כלה והתחלתי לבכות..
וגם עכשיו אני בוכה.
כל היום המגעיל הזה בכיתי..כמה אפשר?
איך שאף אחד לא רואה הדמעות זולגות..
לא יכולה לתאר במילים כמה כואב לי,כמה שורף לי בלב,כמה בא לי ל-מ-ו-ת עכשיו.
ללכת לישון ופשוט לא לקום מחר.
לפתוח חלון ולקפוץ..
אני כל כך קרובה לזה שאני אפילו לא מאמינה על עצמי..
אבל זה קרוב..קרוב מידי.
כולם אומרים שאנחנו מתאימים..
:\