QUOTE (reutm @ 17/04/2009) כ"כככ רוצה אותתתך ולא יודעת איך...ילד יפה!
יש בך משהו, משהו מיוחד שכ"כ מושך אותי אליך.
אני לא מפסיקה לחשוב עליך, אתה מדהים.
עשית עליי רושם כ"כ טוב, היה לי כ"כ כיף שהיית אצלי בדיוק לפני שבועיים ומה עכשיו?
איך יצא שרבנו ככה, שאתה לא מדבר איתי, ועוד לא אומר לי למה?!
אוף, עד שסופסוף בזכותך הצלחתי לשכוח את האקס, אקס של שנתיים אתה מבין כמה חזק מה שאתה עושה לי? אני רוצה אותך כמו שלא רציתי מישהי כבר כ"כ הרבה זמן. למה צריכים להיות בעיות?
אוווווווווווווף.
אני רק מקווה שהוא לא באמת התכוון למה שהוא רשם!
אייזה שיזוווופפפ 😊 לפנים .
לא מאמינה שחוזרים :|
אני יודעת שהשגרה טובה
וצריך להודות שהכל בסדר ויש אחרים שלא טוב להם..
אבל לא רוצצצצצה, לא רוצה לחזור לשםםםם :[
איככככס איזה דיכאון 😢
ואי איזה מתאים זה !
הלווואי יצא (:
נמאס לי כבר מכל החרא הזה!
נמאס לי מהמצב הזה, נמאס לי מהם
כמה עצבים אני יכולה לספוג ביום אחד?
יאוו , אני מרגישה כמו מכונה .. לא ישנה
יאאאאאאאאאאאאאאאא כן כן כן בא ליייייייייי (:
אמאאאאאאא בחיים לא הייתי עייפה ככה.
חובה לעשות את זה חוווווווובה [ !!!! ]