כ"כככ רוצה אותתתך ולא יודעת איך...ילד יפה!
מעניין מי שלח את ההודעה הזו :|
מוזררררר .......
אישרתי מאמי .. (:
- -
הוא רומז למשהו ? ... וווואי 🙄
הרסתי ת'בקבוק חחחחחחחחחח
איזה ניסויים אני עושה זה משו D:
אתמול הוא השתגע וזה היה כ"כ כייפ :]
הרגשתי שמה שרציתי שיקרה קרה !
וסופסופ הקשר שלנו פוווווווווווווווורח - 55 -
אהבה שלי הוא 3>
אתמול בערב במסיבה עם חברים , אני חושב ש. . השתנו לי החיים !
יאלה שיגיע החוופש כבר D:
אני כ"כ מחכה לימים האללללללה !
ממה ? ממה הוא רוצה מהחיים שלי ינעל רבאאאאאאאאאאאק!!!
שיעזווווווווווב,
שיירפפפפפפה קצת!
חחייב להרווס ! אין לפעמים הוא פשוט לא חווושב
והוא הוורס את הכככככל!
נשבר לי ממנו מהם.
סאחטקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!
אני רוצה לראות,
ברגע שזה אני לא מדברת איתוווווו!!!!!
ואני נשבעעעעת שחוודש שללםםםםם איין לו בככככככל מה ללדבר להסתככככל עלי
ואאם אני יצליחחח יותתר אז יותתר טוובבבבבבב =[!!!!!!!
מעצבבבן =/
יואוווווווו איזה טירוף מה שיהיה שם [=
יששששששששששששששששש
אוף למה בכלל עשיתי את זה O: ?
סתם פאדיחות לעצצצמי !!
סעמק איתתתו גם כן :/
יאללה גם כן מה ציפיתי בכלל ?! .....
אוף לפעמים אני כזאת פתאטיתת .....
ודיי כבר עם המריבות האלה שמה ,
חאלס ...
לא נמאס ? !
הכול חייב לתכננננן ולריב שמה חח D = ?!
נאחסיםםםם \=
- - - -
שבבבת שלום .....
שבת עם היפות שלי,
נקווה שיהיה כיף .
ו, ש....😊 בבקקקקקשה אלוקים ,
נמאס לי מזה :\
אין לי אומץ אני כזאת סתומה :\
היא כזאת מורעבת :\
היא באמת בת דודה שלי ?
פאק . פאדיחות .
אוףף למה הסכמתי..
כ"כ לא בא לי ללכת איתם