וואי איזה חוופש זה היה , חבל שהוא יייגמר בסופ"ש .
העיקר הכרתי אותך . . אתה מדהים ואני לא יודעת מה לעשות .
אמא 😁 עוד לא התאוששתי מהפאקינג יום הזה ..
אחח איזה יום מדהים באמת מתחילתו ועד סופו !!!
משה פרץ המדהים שלי שסוף סוף זכיתי להיות בהופעה שלו ..
אחחח 😊 כמה שנהניתי ... פשוט חמווווד ! :]
והחתיך הזה שעילללללף אותי חחח 😊
וכל השאר פשוט יום ממקססים (:
בכלל כל השבוע הזה היה מלא בהנאות 😊 ....
כל השבוע ביליתי וננהניתי .. וזה לא ניגמר ..
חחח מחר שבתתת , ויום ראשון מסיבה ...
אחחח שכה יהיה לי טוב !
שהתקופה היפה הזאת ,
עם היפות שלי , לא תיגמר לעולם 😊
ואגב ,
אם אפשר לצרף אליה איזה חבר כמו החתיך הזה שהיה לידינו אני אשמח ,
ואז התקופה תהיה פשוט מוושלמת , חחח 100%
:]]
פשוט יום מדהים ..
אחחחחח יפות שלי ? מתה עליכן 😘 😁
^ חחחחחחחח שרוטטטטטיי 😁
חחחחח אבל תאכללללס מיללה בממילללה!
חחח שכחתתי מויקווווש 😁
מושללם!
ווהםםם יא רבייייייי אני מעולפתתתתתתתתתתת
אייזה מוושלמיםםםםםםםםםםםםם
אחאחאח באמת לא יזייק ליי דבר כזזה ,
כמוהו , כמוההההם 😁
אני לא מאמינה שזה היה ביום ראשון שהינו יחד .
איזה מהר השבוע הזה עבר , זה כבר ממש מפחיד .
אתה פה והוא שם , אני פה ויהיה שם .
^ חח דוגרי ... אין אין פשוט מדהימים 😁 ...
קיצר יהיה טוב ריקו'ש
ברגע שהכי לא נצפה לזה , בעז''ה זה יבואאאא חחחחחחח
אייזה יאוש , אה D: ?
אוקי , הוא התחבר ..
לא אכפת לי \:
שימשיך להסתכל באוואי , כוסעמק , מציייק .
פייייי יום ראשון אזרחות ולא התחלתי ללמוד 😊
מחר רואים אותו יאאאאאאייי 😁
לא הבנתי , רגע תסביר לי .
איך הגעתם אליי ואלייך בערב החג ????????
כיאילו . . אני עד כדי כך חשובה לך ?
אמממממממאללללללה
כממה כממה יופפי בבנאאדדדדדדדם אחד?!
הוא אחחחחחחחד המושלמייייייייים!!!!!! המעלפיםםםםםםםםם!!
איין אני לא ייכוללה איתווווו
שלמוווווווווווות פשוט!!!!!!!!!!
לפעמים אני כזאת כלבה ה' !
חובה לעשות עם זה משהו זה כבר מציק לי .
- 5 5 5 -
היה מושששששששששששששללם .
נשמה שלי , חיים שלי , אהבה שלי , אושר שלי , מלאך שללללללי =]
סעמקקקק כל כך נמאס לי לפעמיםםם :||
כמהה כמה אפשר לאהוב בנאדם שבכל לא מגיע לו??
שבכלל לא אכפת לו?
שיש לו מישהי אחרת??
אני כזאת דפוקה שאי אפשר לתאר.
והבכי...הדמעות...מתי זה יגמר??
ואת?
הכי איכזבת בעולם,ממך לא ציפיתי לזה.
שאת תשכחי ככה?? ועד עכשיו את שוכחת...ועברו כבר 17 ימים אבל זה שורף בלב אין מה לעשות זה לא נשכח..
דברים כאלה אני לא שוכחת.
" אני מרגיש חיובי לגביי הקשר הזה , אני מחבב אותך מאוד .. "
למה אני בעצם עכשיו מוצאת את עצמי עם הרבה סימני שאלה מסביבי ?
למה אני מצפה בעצם ?
זה סתם כאב ראש אחד גדול :|