אני לא יודעת אם אני רוצה לראות אותו מחר בבצפר או לא .. \:
אני מתגעגעת .
אני צריכה לצאת לרוץ!
למה אני עצלנית למה??????
בא לי לעוף מפה!!!!
עד כמה זה יהיה קשה לראות אותך מחר בביתספר אחרי כל החופש ?
אין לי כוח לסבול יותר . אין .
QUOTE (NON-12 @ 16/04/2009) עד כמה זה יהיה קשה לראות אותך מחר בביתספר אחרי כל החופש ?
אין לי כוח לסבול יותר . אין .
..😢
😢😢😢😢
אני ל א מאמינה שבאמת ויתרתי על זה!
אני לא ממאינה!:'(
אנ י כ"כ רציתי את זה! אני כ"כ רציתי ללכת לזה!
אני לא ממאינה שבגללו וית רתי אני לא רוצה ל וו ת ר אני רוצה לללכת!!!
:'(
נמאס לי נמאס לי!!!
מה הדבר הבא שאני יוותר עליו בגללו???
וכרגיייל אני עדייין לא יודעת מה אני רוצה ואת מי אני רוצה 😢
אמאאאא אייזה מוושללם היה (==
אאאאאאאאאחחחח איייייןן כאללה 😊😊
6אאייזה חוווווופשש אללווווף@@
ועוווד, שבבבת ומסיבההההה 😊
דבבבבבבבבבבששש 😁
שללא ייגמממר לעולללם ! בעעזזזזזזזז"ה!
רק הבגרויות מבחניים קצת מעייקק אבל בעז"ה נעבוור הכככל!
יהיהה טוווב בעז"ה!!! 😊😊😊
==
קרררררררררררררררררררררצצצצצצ
ממהה הוא אווהב לריייייב?!
חופר!
=
חמוווד 😊
איין נסייך! חחחחח אומר ומקיים , יפפה לו 😊