מותקקקקק אני עומד מתחת חלונך
מותקקקק אבל מרגיש כל כך רחוק ממך ..
מותק תראי מה שקורה לי בגללך
אולי סוף סוף תהיי שלי.!? 😊
משששששששה אני בדרך אליך
כפרהההה שלי 3>
יאווו , הבטן כבר כואבת לי מהמופלטות חחחחחחח
אני כ"כ מקווה שזה יסתדר, כ"כ מקווה
בע"ה.
עוד לא אמרתי תמיללה האחררונה.
חחחחחח שרוטטטה
אין לי כוח לקוום מוקדדדדם/ =
לחחזור לבייית ספפפפר😢
דיכאוון לחחשווב שנגממר החווופש =[
בגריוות מתכונות למי יש כוחח ?! אווף
אוווווחח
לא יוודעת אם לללכת או לאאאאאא ...... =/
אחחח האכזבה והכאב פשוט אוכלים אותי מבפנים!!
איזה יום מגעיל....
איןןן כל כך בא לי לפרוש לפעמים =\\ !!!
מחר ת"א...
8 שעות...
יהיה מעייף ואני לא נרדמת :|
אני מתה על ימייייים כאלללו 😊
כככככככככככיף .
וכל מה שעשיתי יפשלי זה רק כדי שתראה איך זה
להיות עם בנאדם כזה ובשביל עצמי - לראות איך אתה מגיב ,
וכפרונננננני איך עמדת בזה הכי הכי הכי יפה בעווווולם .
אין לי ספק שאתה הגבר של חיי !
חבל לי שדווקא עכשיו הכל מתחיל להשתנות ככה
עכשיו כשאני לא הולכת לראות אותך איזה חוג=דש וחצי במקרה הטוב
אככ איזה כאבי בטן :[
---
מה עבודה ? מה הקשר ?
אוווווווווווכ איזה עצבים היה לקום בבוקר !
ואייי סעמקק!!!
אני לא מוכנה לעכל את זה שחודש וחצי בערך הוא הולך להיות שם..במקום הזה..
ואני לא אדע מה קורה איתו:\
רק שיתקשר
ואו איזה עייפה אני היום :[
יאיי איזה בוקר מושלם (:
אהבה שליייייייי 3>
ירוחם ?
בא לי לסווווווע ,
אבל מה אני אגיד לו ? איך אני אשכנע ?
אוווווף =\ לפעמים זה כזה חונק .
אני לא יכולה לסבול אותו יותר!!!!!!!!!!11
אהההההההההההההההההההההה בא לי לצרוח!!!
שירד ממני כבר!!!!!
שיעזוב אותי בשק ט!
נמאס לי ממנו
שלא ידבר אליי בכלל!
שיפסיק להציק!
אם אני רוצה אני אלמד ואם לא אני לא ואם בא לי לישון א ו לראות טלוויזיה אני יעשה את זה!
ואם בא לי להיות קרבית,או מזכירה זו בעיה שלי שירד לי מהחיים!!!
אלה החיים ש-ל-י!!! לא שלו!
נמאס!!!!!!!!!
אם אני לומדת זה יותר מדי ואם לא אז לא שיעזוב אותי אני בוגרת ואחראית!
ולא בגללו!
פווו פרקתי😊