אני לא מצטערת שהתקשרתי..
למרות שלא ציפיתי להתקשר..לפחות לא היום!
אבל ואללה, אולי עכשיו תבין ותעריך אותי יותר
ואני מקווה שלא תעשה שטויות
ושתודיע לי!!!!!!!!
היא כזזזזאת מלאאאאאך @
איך בא לי שבאמת נחזור לקשר כי תכלס התגעגעתי ,
וזה מרגיש לי איתה כמו אחות גדולה שבחיים לא הייתה .
היה כיף לדבר כ"כ הרבההה .
בע"ה זה יקרה עוד מלא .
מ==ש==ע==מ==ם!!!!!!
אני מתחחרפפפפנת כבר =/
ללכת או לא?!
אוף לא יוודדדדדדדדדדדעת=/
בווווווקר - טוווב + (:
יאאלה ש ו פ י נ ג ........ %
יש לי הרגשה טווובה .
יאאלה היום בערב צחוווקיים אשש ומחר על האש .
מחרתיייייייייים מימווווונה אייייזהה כיףף 😊
כ"כ מתחשק לי לחבק אותך עכשיו .
אני זקוקה לזה😢
מאמי דיי אי לא יכולה ככה כשאני לא יודעת מה קורה איתך
תתקשר, תשלח הודעה משהו!1
יואוווווווווו איזה ימים מטורפייייייייים D;
כמה נהנתי איתו ואיתה .
אני מאווווווווווהבת בהם 33>
---
חרא של פון @ מה עשו בזה בדיוק ? :\
כוסאמק עכשיו הכל מהתחלללה .
יופייייייייייייייייייייייייי
לפחות תתקשר לאחל חג שמח משהוו ,
אתה לא מתקשר כבר הרבה זמן ולא זמין בנייד .
אני דואגת .
אני חייבת להפסיק לאכל כ"כ הרבה!!!!!!!!!!
אבל הקציצות האלה כ"כ טעימות!!!!!!!!!!
ואני אוהבת מצה עם שוקולד😁
הבאתי להם פון עם בעיה הביאו לי פון חדש עם בעיה אחרת :\
כוסומו
אני שמחה שפתרנו את העניין בצורה הכי טובה (:
QUOTE (שירוווווווש @ 13/04/2009) אוף .
מה הקטע שלה?
אני לפעמים כ"כ לא מבינה את היציאות האלה 😊
הלוואי שתשנה את הדעה שלה...
אייייייייייכ . כאלה צבועות, זה כזה דוחה באמא 🤪
אמא שלך צבועהה
__
ווואיי איזה יומיים ליגהה ....ת"א קניות ים על האשש...
אחח איזה חייייייםםם 😂
חחח איזה בנים חמוודדיםםםם....:]