איייייייייייייייייייייייייזה כיייייייייייייייייייייף היה ואי ואי אמאל'ה ,
היה כ"כ כייייייף ואיזה מצחייייייייקק חיייבים חיייבם עוד הפעםםםםםםםם חייייייייב \!!!
צחקתי ונהנתי כמו שלא נהנתי בחיייים שליייייייי
סופפפפפפפפפפרלנד היה נדיייייייייייייר ~ [ !!! ]
אני כ"כ מתגעגעת,
אוף הכל בגללי!
QUOTE (-ליבי- @ 12/04/2009) איייייייייייייייייייייייייזה כיייייייייייייייייייייף היה ואי ואי אמאל'ה ,
היה כ"כ כייייייף ואיזה מצחייייייייקק חיייבים חיייבם עוד הפעםםםםםםםם חייייייייב \!!!
צחקתי ונהנתי כמו שלא נהנתי בחיייים שליייייייי
סופפפפפפפפפפרלנד היה נדיייייייייייייר ~ [ !!! ]
גמאני הייתי היום! 😉
באמת שהיה כיף למרות התור המטורף שהיה לפני כל מתקן חח
QUOTE (-Fly- @ 13/04/2009) QUOTE (-ליבי- @ 12/04/2009) איייייייייייייייייייייייייזה כיייייייייייייייייייייף היה ואי ואי אמאל'ה ,
היה כ"כ כייייייף ואיזה מצחייייייייקק חיייבים חיייבם עוד הפעםםםםםםםם חייייייייב \!!!
צחקתי ונהנתי כמו שלא נהנתי בחיייים שליייייייי
סופפפפפפפפפפרלנד היה נדיייייייייייייר ~ [ !!! ]
גמאני הייתי היום! 😉
באמת שהיה כיף למרות התור המטורף שהיה לפני כל מתקן חח
ווואלה באמת היה כ"כ כייף , בדוווק ראית אותי . .
כול מתקן שעלינו שמעו אותנו היינו ביחד פוול איש .
בית שמש שמעת משהו ?
אני יודעת שזה לא טוב
ואני חייבת להמשיך הלאה, וככבר החלטתי למהשיך הלאה
ולא להתקע בעבר..להתקע בו
אבל קשה לי
אני לא יכולה..
ף\
מתתתתתתה על החופפפפפפש (:
כנראה שבאמת הזמן עושה את שלו .
ל ט ו ב ה 😊
חיים שלי הילד הזה .
אני משתגעעעעעעעעעעת כבר .
באלי כבר לראות אותך אתה לא מבין ?
אני יודעת שאני אהנה :]
אבל זה כאילו ... לא בא לי לקווום , להתארגן , כל הנסיעה הזאת :\
ומשעממם תחת בעיר ! חובה לסווווע !
אבל אין לי כוווווח : (
אמאללה אמאלה איזה פיצול .
אלללה איזה כיפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
אני מבולבלת כ"כ ולא יודעת מה לעשווות .
QUOTE (-ליבי- @ 13/04/2009) אני מבולבלת כ"כ ולא יודעת מה לעשווות .
וכ"כ בא לי להתקשר:\
הבטחתי לעשות ואני חייבת לקיים .
למרות שלא כ"כ בא לי ....... %