משעמםםםםםםםם לי !!!!!!!!!!!!
מחר אני בתל אביב ,
ויהי מהההההההההההההההההההההה
יאלה כבר שיגיע מחר [ !!!!!!!!!!!!!!!! ]
מחר , מחר , מחר 😊
איזה כייף הולך להיות אופניייייייייייייי .
QUOTE (שירוווווווש @ 10/04/2009) למה הם חברים למממממממההההההה?????????? 😢
אוףףףףףףףףףףףףףףף
אני מטורפפפפפפפפת עליו, לא רוצה שתהייה לו חברה 😢
אין לי תקנה. אין.
חחחחחחחחחח אוו קקייי.....אני מקווה שזה לא מי שאני חושבת.....😛
ווווווווואי איזה סופ"ש מושללללללללםם
יש לי משפחה מושלמממממתתת כפרה אני עליהםםם מוווווואהה...
יאללה מחר יהיה ליגגגהה
הראאאאאאאש :|
יש לחחחץ וזה מעצבן אותי !
QUOTE (עדידושטויטו @ 11/04/2009) QUOTE (שירוווווווש @ 10/04/2009) למה הם חברים למממממממההההההה?????????? 😢
אוףףףףףףףףףףףףףףף
אני מטורפפפפפפפפת עליו, לא רוצה שתהייה לו חברה 😢
אין לי תקנה. אין.
חחחחחחחחחח אוו קקייי.....אני מקווה שזה לא מי שאני חושבת.....😛
חחחח אני לא יודעת מה את חושבת (:
= =
סאאאאאאאאאאאחחטטטטטטק
אני רוצה לעוף מפה, לא רוצה להיות בבית!!!!!!!!!
אין הם כאלה כבדים ומרגיזים ברמוווווווווות
כוסרבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאק 😠
וחסר להם ואנחנו לא עושים באנג'יייייי
QUOTE (שירוווווווש @ 11/04/2009) QUOTE (עדידושטויטו @ 11/04/2009) QUOTE (שירוווווווש @ 10/04/2009) למה הם חברים למממממממההההההה?????????? 😢
אוףףףףףףףףףףףףףףף
אני מטורפפפפפפפפת עליו, לא רוצה שתהייה לו חברה 😢
אין לי תקנה. אין.
חחחחחחחחחח אוו קקייי.....אני מקווה שזה לא מי שאני חושבת.....😛
חחחח אני לא יודעת מה את חושבת (:
= =
סאאאאאאאאאאאחחטטטטטטק
אני רוצה לעוף מפה, לא רוצה להיות בבית!!!!!!!!!
אין הם כאלה כבדים ומרגיזים ברמוווווווווות
כוסרבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאק 😠
מתחיל בא' נגמר בו'? חחחחח
בא לי כברררר
הלוואי!!
איןן בעז"ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אם רק היית יודע כמה אתה חסר לי
ואני מחזיקה את עצמי לא להתקשר, אל לשלוח הודעות
לא לצאת כדי לא לראות אותך
אולי היית מביןן
עדדדדי ^ כן זה מי שאת חושבבבבת :\
איכ שיר מזה הטעם הזה ?!
קודם הוא , אח'כ באפלו ..
הדרדדדדדדדדדרת !!
בע בע בע בע !
0 -- - -
תוכניות השתננו ..
מחר יייייםםםםםםםם
כמה שמתחשק לי 😁
מחרתיים ת'א + ספייס ..
אלקקקקקק ;] יומיים מהננים .. יהיה טטובב 😊
וואי ליאללההה יהיה ליגה בספייס בעז"ה ^^
ולממהה מ רע באביההווו??? הוא לא מכוער בכלללל...
אלהה מחחחררר...😛
יצאתי פ ו ס ט מ ה .
כ"כ רציתי להיות איתן !! כ"כ רציתי לשתות אחרי שנייייים !
כ"כ רציתי להתפרק , להינות ...
אבל אני יותר מדי אוהבת אותך # אחרי 10 דקות בדיוק הייתי בחזרה הביתה ..
למה ?! כי אתה ביקשת .
לפעמים אני שונאאאאת את זה שאני מאוהבת בך !!!!