בדייוק ליאל !
היייייית מתה הוא מכועער?!?
לא עדייף את בררק 😛 חחחחחחחחחחחחח
=
אווווווף
כוסמאמאמאמאמשששששששששלללללהם
ווגם כן הוא מפפחיייד 😢
ייההיייייה כייף 😊
אייך באלייייי (=
חחחחח כן עדי.. לצערי :|
וליאל הוא חתיך, קשה להודות באמת מתוקה...
ומי שהתדרדר פה זו רק את !
= =
יאלללללללללה ת"א !
😊 😊
יוווווווווווואו חצי שעה ואני עפההההההההה
סופפפפפפפפפפפפפפפפפפפרלנדדדדדדדדדדד
נעשה פוווול תמונות . 😊
חח די תשבעי זה אביהו.. איך לא עליתי על זה חח
תראי הוא נראהה טובב אבל קצת כוסית חחחח...למך כזהה...D:
אוווווווףףףף למה למה לממהה??
דווקא שאנחנו נוסעם לים אחי עושה על האש עם
כלל החברים שלווו ...אחח מרפי מרפפפייי...
אתמול זכיתי להכיר את הבנאדם הכי מדהים שיש ,
נתת לי את כל הסיבות לחייך ,
הדברים שאמרת לי שנאמרו מהלב כמו שאתה אומר
ריגשו אותי .
מדהים מדהים מדהים .
תודה יפה שלי !!!!!!!!!!!!!!!!
וווואי התקררתי :\
ידעתי שאתמול הייתי צריכה לצאת עם בגדים ארוכים !
אווח באסה .
ב"ש .....
דנה , עינב ....
סרט , קניון , אוכל ...
ככככככככיף 😊
סתם היה משעמם :\
לפחות יש על האש... נקווה שיהייה סבבה .
ומחחחחחחחחר??!
חייב ללכת ! 🙄
10 שעות בייביסיטר רצוף.
שברתי שיא! D:
" חכי לי, רק חכי לי
ליבי שייך עכשיו רק לליבך
חייכי לי ותגידי
אנחנו שניים זה כל מה שיש .. "