ייואו אני לא אשכח אתמול איך נתקענו בגללגל הענק והתחלנו לזרוק חטיפים
על אנשים , שקיות מים , פירות וירקות . .
יווווווווווווואו איזה כייייייף היה , באלי עוד הפעם .
איתו .
אמאללה אנני סוסססססססה 😁
אאאאאאחח אייזה לייגה החופפפש הזהה
אייין החיייייים דבבבבבש 😁 חח
אין אין לי כוחח לללחזוווור=/
וועוד כל השיעוריים האללה לא התחלתתתי =/ הללך עלייייי: (
ואיי יש לנו אחלה קבוצה😁
היה כיף לשבת איתם אחרי החזרה 😊
לאאאאאאאאאא
אני לא מאמינה 😢
למה? למה? :'(
מחר חוווווובה לקנות נעליים חדשות !
ולפתח את התמונות האלו כבבר , אין לי זמממממן .
אני רוצה אותך, תשתף פעולה גבר!!
אל תשחק איתי משחקים. .
תבין כבר ת'רמז!!!!
כמה אפשר?! חחחח
אללללללללללה דיזינגוף 54 הופעה של משה פרץ
יואוו זה כאילו הרגשתי שקורה משהו
והייתי חייבתלהתקשר דוווקא היום, דווקא עכשיו
20 דקות לפני המשפט שלך:\
שמחתי לדבר איתך
והלוואי תמיד יהיו לנו שיחות כאלה
ושמחתי לדעת שאכפת לך ממני
והלוואי תמיד נדבר במצבים כאלה
אוף .
מה הקטע שלה?
אני לפעמים כ"כ לא מבינה את היציאות האלה 😊
הלוואי שתשנה את הדעה שלה...
אייייייייייכ . כאלה צבועות, זה כזה דוחה באמא 🤪
אייזהההה כיף היה היום בתל אבייב יאוו =)
כמה הלכתי ...
אני מתתתתתה מעייפות 😢
אוףףףף רציתי ללכת לששששם , באמת שרציתי
אבל גם אין מי שייקח אותי :\
ואני גם עייפה , =מ=ת=ה 😢
לאא נורא ...
מחר בעז"ה ים , [למרות שבדוק לא נלך😁 ]
קיצצצצצצצצר
יומיים אלווווווווופים ביותר 😊
אחח אייזה כיף היההההההה :]
הלוואי שיהיה חגג שמחח וכיף ומעניין :]
יווווווווווווואו למרות שהיא מציקה לפעמים והיום כול היום היא רדפה אחריי אבל . .
היא הסבתא הכי מ-ד-ה-י-מ-ה בעווווווווווולם .
אני מתכננת לקנות כבר איזה שבועיים צמיד זהב מהממם
ויש לי יומהולדת עוד חודש אז היא החליטה לתת לי אותו במתנה כבר עכשיו
ומה שהכי יפה פה שהו עבר בדורות כבר הרבה זמןןןןןןןןן
איייייייייייזה כיייייייף .
אני רעבבבבה :///////
לבבבבד,
שששם ....... חחחחחחחחחחחחחחחח מממש נחחמד 😁