אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאני לא יודעת מה אנייייי רוצה בכלל
אייייייייייזה כיףףףף (:
חג אצל סבתתתתא!!!!!
הולך להיות שוווה ברמות חיחיחחיחי 😊
QUOTE (עדידושטויטו @ 14/04/2009) חחח איזה בנים חמוודדיםםםם....:]
חחחחחחחחחחח כן רצח!! הרגו אותי מצחוק
איזה כיף היה ביםםםםםם 😁
ובכל זאת.......... הרגשתי לבד.
עוד פחות משעתיים יום הולדת ואתה אפילו לא זוכר =\
אני חייבת להחזיק מעמד ולא לראות אותו
אחרת אני אשר, אני יודעת את זה
ואסור לי.
ככה הכי טוב, הקשר שלנו איך שהוא ככה..
לא פחות ולא יותר.
אני יושבת בחדר והשעה כבר מאוחרת
מסתכלת לך בעניים אבל אתה לא מדבר ,
והשקט הזה שמשתלת על אהבה .
מ-א-ו-כ-ז-ב-ת ממנה כל כך!!!!!!!!
כל הזמן אנחנו הכי ביחד שאפשר..
היא תמיד אומרת כמה שהיא אוהבת וכמה שאני חשובה לה ובלה בלה בלה..
וכשמגיע היומולדת שלי..ה=יומולדת..18...היא אפילו הודעה עלובה של מזל טוב לא שולחת..
צובט לי בלב..
שורף לי..
שהיא לא זכרה,
שלא אכפת לה בכלל.
ואחרי זה היא עוד תגיד כמה שאני חשובה וכמה שהיא אוהבת ובלה בלה בלה..
ולי רק תישאר צביטה בלב.
עוד מעט אני אתחיל סופ-סוף לעשות את האלבום הזהה (:
איך באללי כברר ...
ובערב המימונננננה קולולולולולו
יהיה ככככככיף +
היום הזה הרס הכל :[
היה מוושלם מיום ראשון פשוט מושלם !
לא יכלתי לבקש יותר טוב מזה ..
אבל למה הכל התהפך ?! למה ?!
גם כן עבודה מחר - כוסאאאאאאממק =\
מה אני יעשה עכשיו לעזזל ? אני יוצאת !! 😊
הייתה לי את היום הולדת הכי משמחת בעולם 😊
בזכות המלאך שלי !
כמה מופלטות אכלתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
QUOTE (BROKEN-HEART @ 15/04/2009) מ-א-ו-כ-ז-ב-ת ממנה כל כך!!!!!!!!
כל הזמן אנחנו הכי ביחד שאפשר..
היא תמיד אומרת כמה שהיא אוהבת וכמה שאני חשובה לה ובלה בלה בלה..
וכשמגיע היומולדת שלי..ה=יומולדת..18...היא אפילו הודעה עלובה של מזל טוב לא שולחת..
צובט לי בלב..
שורף לי..
שהיא לא זכרה,
שלא אכפת לה בכלל.
ואחרי זה היא עוד תגיד כמה שאני חשובה וכמה שהיא אוהבת ובלה בלה בלה..
ולי רק תישאר צביטה בלב.
לגגגגגגגגגגגגמרררררררררררררררררררררררררי !
אפילו הודעת מזל טוב מסכנה לא שלחת , ועוד דיברת איתי היום בצהריים !
להתקשר לשאול משהו את יודעת אבל להגיד מזל טוב מפתאום , זה לא בכבוד שלך הא ? !
ועוד את קוראת לעצמך החברה הכי טובה שלי
עצוב \=
חגג כייייפפייייייייייי::]
אין לי כוח לתגבור מחר......לפחות יהיה משו טובבב...😊😊
איזה כיפפפפפפפפפ באילת😊
מחר חוזרת 😢
יענו היום בלילה ..