היה מדהים !
איזה חג ...
איזה שבת ...
תענוווווווג 😊
תכלס כול מה שהוא אמר אתמול כ"כ נכוווון .
מילה מילה היתה נכונה , הוא באמת בנאדם שונה . .
הוא ידיד מדהייים .
הלווואי וכל השנה תהיה כמו הימים האלו ...
עם כל כמה שאני שונאת את החג הזה -
נהנתי כ"כ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואוו כבר שנה עברה..וכמה הכל השתנה!
כיף ידיד כזה(:
היה קשה לראות אותך, אבל עוברים את זה..
אופנייייייייייייייייייי מחר סופרלנננננננד עם החבר'ה .
הלוואי שנלךךךךך : \
אמן אמן בעזרת ה'.......
שלא יהיו כבדיייייים 😢
"כל מטוס שטס בשמים כל כוכב מאיר בעניים מזכיר לי אותך
נחניאלי לפני הגשם צרצרים בשעות הערב תמיד יחכו לך..."
איזה שיר ישן חח
יאא נחמד מצידן שהן באו בדיוק כשחשבתי שאני עומדת להתחרפן כי הזמן ל א זז!!!
וואי אני מחכה למחר כבררררר