אמאלה :| פעם ראשונה סכסוכים במשפחה 😕
הלוואי שיהייה בסדר .
= =
הוא עקר לי את הלב 😢
כשאני מדברת איתך הכול נראה לי טוב ויפה והכול מושלם ,
אבל כשאנחנו מתרחקים אני אוכלת את עצמי מבפנים .
טוב החג היה מטוררררררררף (:
חוץ מהשעה הלא קקשורה הזאת אתמול :\
אבל בסדר שחכנננו :]]
והיוווום הולך להיות עוד יותר מטורררררררררף ,
אני הורגת אותם עם הם דופקים אותנו .
היה כייפ אתמול - טירוווווף (:
כשאנחנו ביחד הכל מושלם ולא יכול להיות יותר מדהים מזה .
אבל כשאתה הולך , זה מרגיש לי לבד \:
אוף .
מי המאעפפפפן שיעשה צינתוק ....... ,
ועוד מחסווווווווי ?!? 😊
נמאס כבר שהיא לא רצינית..ואף אחד כמעט לא רציני
ועוד שבועיים הופעה 😮
יאואואואוווווו אורי חזקיה מגיע להופעה אצלנו 😊 😊 😊
QUOTE (נופ-נוף1 @ 10/04/2009) סעמק אין לי מה ללבוש :\
בעעע
איזה שבת חתן תקועה !