חחחחחחחחח איייייזה חגגג (:
היה כיף 😊
וואווו הוא כזה חתיךךךךךךךך :|
לא יכולה איתו... ]:
והכלבה הזאת לאכול אותתתתתה חחחח 😊
QUOTE (שירוווווווש @ 09/04/2009) חחחחחחחחח איייייזה חגגג (:
היה כיף 😊
וואווו הוא כזה חתיךךךךךךךך :|
לא יכולה איתו... ]:
והכלבה הזאת לאכול אותתתתתה חחחח 😊
אהההההממ .... אהמממממ ...
זהיירותת 😁
חחח ווזכרי שאת לא מדברת !!! לא שוכחחת !!
אאחחח אחחח איזהה חגגגג 😊
בעז"ה מחחר שמשששש!!!!!!!!!
ייא רביי אני חיייבבת אניי מתהההה לייייים!!
חמוווווד 😁 חח
אני משתגעת,
אני מתגעגעת 😢
^ אל דאגי , אני נזהרת (:
היופי שלו הוררררררררס אותי פשוט
ואני לא יכולה לשלוט על עצמי וזה הורג אותי.
לפעמים כ"כ בא לי אותו....
והאופי חרא אז אין מצב .
בקיצור אני אשתדל לעצור את עצמי...
דברי איתי באייסי [!!]
יאואואואואוווווווו בא לי לנשק אותו כבר 😁
QUOTE (שירוווווווש @ 09/04/2009) ^ אל דאגי , אני נזהרת (:
היופי שלו הוררררררררס אותי פשוט
ואני לא יכולה לשלוט על עצמי וזה הורג אותי.
לפעמים כ"כ בא לי אותו....
והאופי חרא אז אין מצב .
בקיצור אני אשתדל לעצור את עצמי...
דברי איתי באייסי [!!]
חחחחחחחח קושקוווווווש 😁😁
חחחח נסחחפתת, איין לו ב כ ל ל אוופי חרא!
==
אח איזהה כאב ראששש
ייאאאלההה מחר 18 !!
אחחח הולך להיות מדהיים!!
סופ"ש מורחב ממחר ועד יום שלישי 😁
אחחחחחחחחחחחחח .... איזה חג כיפיייי 😊
מעניין מי זה הערס האנונימי הזה 😛 !! : ]
מחר בעז"ה , יהיה חםםםםםםם
ונלך ליםםםםםם !!!
מתפוצץ לי הראש ממחשבות!!!!!!!!
מה יש לי????
מתי אני יבין כבר שהחיים כמה שהם נראים כמו טלנובלה הם לא!
היה כיף ומצחיק חחחחחחחחחחחחחחחח
בא לי לים אבל עם השומנים שלי😢
וואי אתה מתוק 😊 אתה גורם לי להרגיש בטוחה .
אני פשוט אוהבת אותך 3>
חגגג כיייפיי איזה שבת הולכת להיותתת עם כל הדודדים המדהימיים שילייי...
הלוואי מחר ים אמן אמן אמן...:]
בא לי כך כך...[אהמ , אהמ]
בחודש שהיה אמור להיות לנו הוא נזכר:\
אוח..מה עושים כשמתגעגעים פתאום ?\:
יייאאאללללההה 18!!!
ואף אחד לא יהרוס לי ת'יום הזה!!
איןן היא מדהימה כפרעלייהה!! בשעה 3 לפנות בוקר התקשרה להגיד מזל טוב 😁
דובי שליי?? אני מטורפת עלייךךך!!
אפשר להגיד שהייתה לי תקווה קטנה שתתקשר להגיד לפחות מזל טוב קטן..
אבל ממך אני כבר לא מצפה לכלום,אפילו שזה כ"כ פוגע..שנה וחצי כבר שאנחנו לא מדברים..
אז מזל טוב ממך?? רק לחלום על זה ולחשוב שזה אמיתי.
3 שנים בלעדייה..
יומולדת 18 בלעדייה..
קשה לי להיות ביום הזה בלעדייה,בלי השיחת טלפון על הבוקר,השיר הקבוע בקול החלש שלה..
הולך להיות ה-י-ו-ם למרות הכל!!
היום רק חיוכים (:
מזל טוב מאמי ^
דיי ציפיתי לשיחה ממנו..
ואני יודע שאסור!!!!!!!!!!!!:\