כיאלו אנחנו הולכים מטיילים וזה . .
ואז יגיע השלב שכולם מתפצלים זוגות זוגות .
הוא והיא נפרדו אבל תכלס הם מתים אחד על השנייה
היא והוא חברים
הוא והיא אקסים [ שזה גם משהו ]
היא והוא במין קשר לא מוגדר שכזה אבל הם מתים על הלבד שלהם .
ואני ??
סתם תקועעה באאצע , יותר נכון אני והוא תקועים באמצע [ מסכן ששכחתי אותו ]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה סתומה אני . .
השעמום הורג מה נעשה ?!
וואי אני לא מרגישה טוב=\
קשה לי עם זה..=\
וווואי השווארמה הזאת באה לי בטוווב !
שוואמה אחרונה לזמן הקרוב 😢 .....
איזה חמוודה שהיא מעריכה את הקריעה שלי היום והיא מפנקת -
עוד לפני שביקשתי D:
QUOTE (koka15 @ 07/04/2009) למה זה כ"כ קשה לוותר ..
להבין שנגמר ולא י ח ז ו ר
וואיייי היה כיייייייייייייייייייייייייייייייייף
אמאאאאאא איזה טירוווווווווווף@!
אין פפשוט יוום וליללה הזוווויים!
חח אבל היה כייייף , נהנתיי (:
אבל אני מתתה מתתה שפווווווכה הרווווווווגה מעיפווווות 😢
ישנתתי בקושי 4 שעווות
בעז"ה!!!!!!!!!!
ריקי??^^^
תאכלס היה צחוקים א=ש...
ספייס בלאגנים פפפחחח חחחח
אין לי כוח לחג המחורבן הזהה..למה כל שנה זה כככה
איזה אבא מעצבן..:/....
לא רוצהצ להיות שם רוצה להישאר פה...
אני לא מצליחה לשכוח את מה שהם אמרו אתמול .
לא יודעת אם לשאול אבל זה מציקקקקקקק ..
- -
וגם כן אתה .
נמאס לי ממך נמאססססססססססססס
ווואי זה המקום הכי מושלםם שיייש !!!
אמאל'ה יושבים על הספה והשמייים מוליינו
היה מושלם .
אמאאאאאאאאאאאאא מה עברררררררררתי ביום ובלילה האלללללללו
זה לא נורמלי !!
פשוט ה ז ו י DDDDDD =
אחחחחחח , אבל היה צחוקים D =
במיוחד באוטובוסים , עם ה2 שקל ~ חחחחחחחחחחחח!!
- -- -
פאק גם כן ,
אין לי כוח להתנחלות הזאת עכשיו בבית שלי \= סעמק ...
ומה אני אלבש לחג הזה גם כן ?!!!!!!
אני הכי לא הולכת להשקיע ,
והכי לא הולכת להיות זרוקי ..
SO ?! ..
אח .....
בעז"ה שיהיה חג שמח .. וטוב .. אממממן 😘 😘
השבועיים הכי מאושרים בחיים שלי
- 5555 -
בזכותו .
למה למה למה אתה עדיין בלב שלי ?
די כבר .
חצי שנה עברה די .
נמאס לי לאהוב אותך - נמאס .
😢 😢
ואווווווווווווווווווווו איזה ליל סדר מושלם היה . . 😛
איך אני היחידה שלא ידעה שהוא קיים בכלל ?? 😊
כיאילו מה שנתייים אתם עם ילד מאומץ ואני לא יודדעת ?
כניראה שבאמת לא ראיתי אותכם הרבהה . . . 😠
אבל איזה מווושלם הווא , אמאל'ה , זה ברזילאי אמיתי !!
יאוווווווווו איזה שוווה הוא אני בהלם .
איזה חיבוווק הוא נתן לי , לא רצה לשחרר חחח 😁