בוקררררררררר 😁
יום חדש, דברים חדשים [?!]
יאלללה רק שאני ירגיש טוב בעזררררררררת ה' !
אאאח יייייייייים 😊😊:
אייך התגעגעתתתתתי לייייים ייא רביייייי (:
==
אווווף
כממה לנקוווווווווות אניי מתחרפפפפפננננננת
שוננאתת תחחחג הזה , קרעתי תתתתתתחת עם כל ההעעבודות האללה =/
חח אני אשכרה מרגישה שיפוצצנקייתתת😁
אוווווווווף אוווווווף
עםם השממממש החראאייייייית הזאאאאאאאאת
ממה ? ממה היא נכנסתתתתת
אווווף באללי יייייייייים 😢😢😢
איייייייייין שישי בבגששששששם נלללך !!!!!!
אוווווווח שונאת ת'מרפפפפפפפפפפפפפפפי הזה
סעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעמק
כ"כ התחשק לי ללכת לים 😢
בעעעעעעעע
מזג אוויר נאחחחחחחס 😢
לא נורא...נשפר את ההרגשה בשופינגגגגגגג😊
🙄
החיווך הזה לא רוצה לרדדדדת (:
למרות שהיא חופרת בגלל החג הזה , אווווח .
אה ? 😕
חחחח באלייייי ,
אבל זה כזה לא אני ?!? 😕
אוף.
איככככככככככככככככככככככככככ
אני מסריחה:\
😁
בהצלחה לי ..... 😊
אתה סתם טיפש .
חחח מה יהיה? מבלבל...
אחד החברים הטובים שלך כתב באמצע הפייסבוק
שהוא יאמין שיש כזה דבר הזוג הנצחי רק כשאנחנו נחזור. .
כמה הייתי רוצה להאמין שאנחנו באמת הזוג הנצחי, שהאהבה שלנו עוברת הכל,
שאחד בלי השני אנחנו כלום וביחד הכל..
אבל? לא. זהו, זה נגמר. וגם אם כולם חושבים אחרת הם לא מבינים שלא. .
שנפגעת, שנפגעתי, שאהבנו אבל - שנגמר. .
אוחחחח
פסח בפנימייה:\
כמה כיף!😢
אני רוצה !!
מענין מה הוא יגיד :\
ואו איזה עייפפות |:
אחרי זה אני רוצה לראות שיגידו -
" היא לא עושה כלום "