" אותך רוצה מכל הלב , כי רק אותך אני אוהבבבבבבבבבבבבבבבב "
3> 3>
אחח .. יום רביעי אולטראסאונד 😊
ת ע נ ו ג .
לא טוב לי .. אני משקרת וכותבת שטוב לי בשביל שהוא לא יראה .
יואו אני מתה לקנות את השמלה הזאת כבר ,
היא מעלללללללפפפת ( !!!! ]
לפחות קיבלתי אישור @ חחח יש 😊
--
יאאא כמה אני מתגעגעת אליייייייייו .
כ"כ הרבה זמן לא שמעתי ממנו :[
שיתקשר כבר !
היא כזאת מעצבבבבנננננננת זה משהווווו 😠
מה ללבוש , מה ללבוש ? 😊
עוד שעתיייייים ואין לי מה ללבבוש .
חם ליייייייייייייייייייייייייייייייי
אני מתחרפנננננננננננננננננננננננננננננננת
נמאס לי נמאס נמאס נמאסססססססססססססססססססססס 😢
שונאת את הפנימייה הזאת!!!!!!!!!
נמאס לי!!!!!!!!!!1
היינו יחד , כול שנייה , כול יום , כול דקה , תמייייייייד [ !! ]
איך זה נגמר ועוד לא עקלתי , איייייייייייייך ?
שונננננאאת אווותך שונאאאאאאת!!!!!!!
חחרא של אחחחחח זה מה שהווווא!!!!!!!!!
שוננאת אותוו , נממאס לי ממנו !!
זהוווווווו אייןן בעז"ה אלווקים תעזוור לי שלפחחות
בחצצי שננהה הקרווב אני לא מעונינתת לדבר איתווווו!!!!!!!
שוננאת אותוו 😢
הלוואי שיקיים יקננה לי באמת 'תמחשב שבוע הבא ,
ואז בי באמממת !!!
ללא מתקררבתת ללכנייסה של החדר שלוו !!!
גם עכששששיו ככה !
==
א
חירטטו אותך מותק . חחחחחחחחח .