אוחחח אני כ"כ עייפה!!!!!!!!!!!!!!
יומיים ברצף 5 שעות תיגבורים בביולוגיה
לא יכולה יותר:\
ואז עוד ללכת לעבוד!!! סעמקקקקקק
רק ב 8 ?!
ועוד אחרי שגם אתמול לא ראיתי אותך ?
ייאאלהלהלה עם העבודה המחורבנת הזאת שלך !
סעעעעמק נשבר לי .
אין לי כוח לעשות כלום ! אופ :|
אווווח מה נסגר עם היום הזה !!!
גם כן עושים אצלם חג ?!?!?!?! מה היא נורמאלייית ?
למי יש כוח לזיוני שכל שלהם ?!
באמאשלי אני בורחחחחחחת D:
:\
חחרא חראא חראאאאאאאאא
אוווווווווף
לממה לא העירו אותייייייייייייי כוסעמממממממממקקקקקקקקקקק!!!!!!!!
אם הלכוו אני מתאאבדדדדדת 😢((😢
באליייייי רצח אוווףף
==
שוננאת תתחוושות האלה,
תהרגשות האלה
תמצב רוח החרא הזה
^^
אל תדאגי לא נלך בלעדייךך קוקקיי שלי...
כמה אכלתתיי....:/
==
איזהה הרגשה חראאאאא בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
QUOTE (רבבקה @ 06/04/2009) ==
שוננאת תתחוושות האלה,
תהרגשות האלה
תמצב רוח החרא הזה
זה לא רוצה לעזוב אותיייייייי 😢
למרות ששום דבר רציני לא קרה , אני מקווה .
מה יש לי בימייים האחרוני , למה אתה לא יוצא לי מהראש 😢?
אחרי כמה ימים טובים ששוב לא ראיתי אותך ..
אתמול ראיתי אותך , מזל שלא ראית 😢
QUOTE (koka15 @ 06/04/2009) אחרי כמה ימים טובים ששוב לא ראיתי אותך ..
אתמול ראיתי אותך
איתה. .
מצד אחד, לא צבט לי הלב
ומצד שני, עצבן אותי. רציתי שתסתכל רק עלי, שתראה אותי, שתחשוב עליי. .
מזה אומר?!
לא ראית אותך כבר מלא מלא זמןןןןןןןןןן
הלווואי שבקרוב ,
לא שמעתי את הקול שלך יותר מידי זמן
אני לא מתכוונת ללהתקשר ,
לא קראתי משהו ממך
אבל אני עדיין מחכה [ !!! ]