ואו
יש לי כ"כ הרבה דברים לעשות :[
מתי אני יספיק ?! מתי ?
יאלה מרתון סרטים היום בלילללה D=
אופ בקושי בילינו יחד #
לא הספקנו לעשות כלום .
למה למה ?!?! 😢
איזה דיככאווווווווווווווון .
דייי דייי כבר!!!
יווו נשבר לי כבר!
יש עוד משהו שהוא ל א ר וצה שאני יעשה???
שיעזוב אותי!!!!!!!!!
QUOTE (רבבקה @ 05/04/2009) נהנהנהנה 😁
חחח נתתפס לי , היה כייף (:
חוץץ מהראאאאאאאש עוד שניה מתפוצצצצצצצץ =/
איזה כאביייים
אווף אווווווווף אייתךךךךך
מבאס ת'חיייייייייים
וללא, זה לא קורררה !!! לא רוצצצצה!!!!!11 =[
חח קוקיי דיי לבכותת..[אני מקווה שזה מה שאני חושבת]...
איזנה כיייףףף הייההההההההההההההההההההההההה
ווואי ליגהה ליגה ליגהה... 😂 😂 😂
מחר בעז"ה...
לא בא לי לישוןןןןןןןןןןןןןן 😁
^ חחחח ליזזי
איזו דרמטית אני יוווואוווווו
הפעם זה היהה מוגזם |:
שונאת שאני ככה !
יאאאאאאאאאאאאאא
איזה געגועיייייייייים ( !!!! )
אני לא יכולה יותר :[
אם עכשיו קשה לי ,
מה יהיה אח"כ ?! ה' ישמור !
😢 בא לי לבכות!!!
כ"כ מאכזב!
23 דירות וכולה 5 מוצרים שגם הם מ2 אנשים???
אוף הלוואי ואחרים יצליחו לגייס יותר...=\
מה נזכרתי בכלל???????? אוף!
כוסומו .
איזה עצבים .
במצב הזה אני לא יספיק לעשות כלום ,
ואז יתקע ברגע האחרון !
סתם קמתי בלי מצברוח .............
כוסאמכ 😊
נמאססססס לי בחיאתתתת רבאאאאאאאאאאאאאאאק 😢 😢