יואו איזה אמא קרציה !
אוהבת לעשות את הקטעים האלה -
מתה על זהההההההההההההה @
ואחרי זה אני יוצאת הסנובית והלא בסדר .
כוסאאאאאמק [ !!!!! ]
ואוווווווווווווווווו
אנני רותחת מעצבים @
בא לי לשבור את כל הביייייייייייית !
QUOTE (LiNoRaZ @ 06/04/2009) ואוווווווווווווווווו
אנני רותחת מעצבים @
בא לי לשבור את כל הביייייייייייית !
כ|"כ
יואו מתי אני יספיק לקנות את כל זה ?!
אין לי זמן ! ואין לי איך !
אוווויי גם כן השבת חתן התקועה הזאת :\
יאלללללה . .
לא דופקת לו חשבון .
יואו כמה זמן אני לא ישמע מממנו היום :|
זה קרה לי מהר מדי , אבל אני מתגעגעת אליוווווווווווווו
😢
ועוד מחר אני צריכה לעשות פה בייביסיטר @
יופיייייייייייי ממש יוופפי
הייתי צריכה ללכת לעבוד וזהו !
הכי טוב [ !! ]
די די די ...אסור שזה יקרה לייי!!!
רק לא זה..למרות שזה מעצבן...:/...
שיהיה כבר משהו נו ....נשבר לי לחכות....:/...
מצב חרררבנהה....
איך אני שונאת לקום ככה 😢
הרסתי לעצמי ! אחרי שהבטחתי שזאת הפעם האחרונה ...
עכשיו אני כולי בסרטיייים ,
כואאאאב לי הללב 😢